Wpis z mikrobloga

@silent_digg3r: Cięcie plazmowe przy bardzo dużym natężeniu prądu, do 1000 A, umożliwiającym cięcie stali odpornych na korozję o grubości do 130 mm i aluminium do 150 mm, wymaga zastosowania jako gazu plazmowego mieszanki Ar + H2. W przypadku cięcia blach o grubości poniżej 75 mm jako gaz plazmowy jest zalecany azot, powietrze lub mieszanka Ar + H2. Ciśnienia i natężenia przepływu gazu plazmowego i gazu ochronnego są zależne od konstrukcji
  • Odpowiedz
ja się wmieszam

Ośrodek dialogu i analiz THINKTANK wspólnie z Jackiem Santorskim i Grupą Firm Doradczych Values mają przyjemność zaprosić na konferencję dotyczącą najważniejszego dziś, naszym zdaniem, wyzwania dla każdej osoby, która zarządza firmą, zespołem, grupą ludzi, instytucją czy projektem. Mowa o autentycznym przywództwie i komunikacji.
  • Odpowiedz
@silent_digg3r: Technologie łączenia cementów karoserii

Najtrudniejsza do obróbki jest blacha stalowa z domieszką boru (USIBOR), ale i inne stosowane obecnie materiały konstrukcyjne wymuszają zastosowanie nowoczesnych technologii obróbki oraz łączenia. Blachy stalowe podczas procesu produkcji karoserii samochodowej łączone są poprzez zgrzewanie punktowe, zgrzewanie liniowe, spawanie laserowe oraz lutowanie twarde (lutospawanie) i nitowanie.
  • Odpowiedz