Wpis z mikrobloga

Mirki pomocy. Jestem nowy into #aliexpress i potrzebuję pomocy.

Kupiłem 30 września ekran do mojego telefonu (sprzedawca zarzekał się "fast shipping good products") 2 października napisałem do niego czy już wysłał, 12 straciłem cierpliwość i chciałem anulować zamówienie. Jako że byłem już po wypłacie, postanowiłem kupić drugi od innego sprzedawcy wycofując się z pierwszego. Szybki kontakt, fajnie, pięknie, pisze 14 czy ekran już wysłany. Okazuje się że drugi sprzedawca wysłał ekran ale tym czasem dostaje wiadomość od pierwszego (po 15 dniach) "request refused". (SORI MY FRIENDO ME NO SPEAK ENGLANDO, CANNOT INTO BUSINESS, I HAVE SENT TO YOU, I AM SORRY THAT I FORGOT TO ADD TRACK NUMBER TO THE ORDER MY.)

I teraz jestem z dwoma ekranami które do mnie idą a to nie monitor że mogę sobie zrobić sobie panoramę.

Teraz pytanie do mirków na bieżąco kupujących od skośnookich. Czy mogę jakoś typa zrobić tak, żeby oddał mi hajs a za swoje nierozgarnięcie ekran został u mnie? Coś czytałem o 30 dniach po których jeżeli nie przyjdzie produkt, to można ubiegać się o zwrot kosztów czy coś takiego.

TL;DR: Kupiłem ekran, 15 dni oczekiwania na odpowiedz, później drugi u innego sprzedawcy, pierwszy próbowałem cofnąć ale nic z tego i idą do mnie teraz dwa ekrany a chce tylko jeden ( ͡° ʖ̯ ͡°).

  • 33
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@bajor-x: i potem czekaj kolejne 30 dni na zwrot kosztów od czasu kiedy przyjdzie przesyłka plus tracking number jeszcze nie pokazuje przedmiotu na bazie(czyli kolejne 20 dni)? ( ͡° ʖ̯ ͡°) Już wole na allegro wystawić za podobną cenę. Mniej nerwów.
  • Odpowiedz
@emcebob: zamiast unosić się, przeczytaj jeszcze raz co napisałem. Gość zamiast komunikować się NA BIEŻĄCO po 15 dniach nagle wysyła mi że wysłał po 15 dniach ekran. To jest rzeczywiście fair wobec mnie. Skoro jak ktoś wyżej napisał że tylko towar "bezwartościowy" podlega takiemu czemuś to pozostaje przyjąć oba wystawić 1 gwiazdkę dla gościa a drugi sprzedać na allegro.
  • Odpowiedz
@MoroFSKY: No tak, bo kupujesz milion ekranów za miliard cebulionów i ma się kontaktować z jaśnie panem maks w ciągu 10 minut. Zobacz na aukcji ile masz czasu realizacji, on się wywiązał że swojej strony, Ty zamierzasz go OSZUKAĆ I UKRAŚĆ jego ekran. Śmiertelny c--j Ci w potylice
  • Odpowiedz
@emcebob: Już nie białorycerzuj. Masz swój pogląd i mimo że stawałbym na głowie udowadniając Ci jak bardzo się mylisz ze swoimi domniemaniami, co do moich zamiarów, na nic to się zda. (10 minut to kontaktuję się z normalnym sprzedawcą w tej samej sprawie jak to miało z drugim sprzedawcą). Założę się ze czytasz fakt i wszystko co tam napiszą łykasz jak młody pelikan.

  • Odpowiedz
Pytam tylko czy jest możliwość refundu w przypadku gdy przedmiot nie przyjdzie na określony czas a tutaj wywołałem gównoburzę żę chce okraść prawilnego obywatela chin z jego poborów. Mój kraj taki piękny. ()

  • Odpowiedz
@emcebob: Pierwsze zakupy, pierwsze porażki. Teraz już nauczyłem się że wpierw kontaktuje przed zakupem a nie ślepo kupuje, a potem czekam nie wiadomo ile na odpowiedź.

Generalnie mam #boldupy że kupiłem drugi ekran i "zamroziłem" pieniądze bo jednak trochę te przedmioty idą z tych chin.
  • Odpowiedz
@MoroFSKY: nie ma co się kontaktować tylko przeczytać wszystkie terminy na aukcji (nawet do 15dni na wysyłkę i 60dni na dojście przesyłki), ewentualnie poczytać feedback i czekać
  • Odpowiedz
@mr03: Właśnie ten sprzedawca miał najlepszy feedback. Z wielu krajów wszyscy byli zadowoleni więc ślepo zaufałem temu, jak widać bezsensownie. Teraz kontaktuję się przed każdym zakupem żeby zaoszczędzić sobie stresu i nerwów, bo przesiąść się z 5" fhd na lg cookie to trochę smutek. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jakby z Audi TT do poloneza. Jeździ bo jeździ ale komfort nie ten sam.
  • Odpowiedz