Wpis z mikrobloga

@aseeon:

ruby? na wykopie widzialem 2 gosci, jeden ma firme w pl i zatrudnia leszczy za 600zl ;) sam wlasnie jezdzi po usa

drugi polecial do usa na zaproszenie pracodawcy

a delphi ... szkoda ze nie skoczyl jak ten cobol :) w koncu duzo zeby w delphi jest napisanych i do dzis trzeba to utrzymac sam w przychodni widzialem dwa systemy na tym szly
  • Odpowiedz
@aseeon: Jestem dosyć nowy w webowym programowaniu (i niewebowym też(1/3 CS50 :d)), chciałem się uczyć Ruby, bo wszędzie to chwalą i tutorial (zbiór tutoriali?), którego przerabiam uczy Ruby jako serwerowego języka. ( http://www.theodinproject.com/ )Skoro Twitter uznał, że syf i już wszyscy się pogodzili, że to to rozkładające się zwłoki, to jaki język polecasz w zamian? :)
  • Odpowiedz
@aseeon: O tym też myślałem, w sumie dla zielonego człowieka to wyglądają podobnie przez klamer. Znasz może, zupełnym przypadkiem z tego jakieś dobre tutoriale? Kojarzę kurs Gugla i "Hard Way", co do tego drugiego widziałem mieszane opinie, a pierwszego nikt nigdzie nie polecał, tylko w guglając znalazłem.
  • Odpowiedz
@XineX: Twitter nie powiedział, ƶe syf, tylko, ƶe Ruby przestał im wystarczać. Niskie koszty developerki w ruby pozwoliły Twitterowi w ogóle zaistnieć. Potem przeszli na javowy backend, ale zobacz kto to mówi. Twitter. Jedna z niewielu firm, które obsługują faktyczne Big Data.

To tak jakbyś mówił, ƶe zwykłe paliwo jest słabe, bo NASA uƶywa innego do rakiet.
  • Odpowiedz
@aseeon: PERL i Ruby bez niespodzianki, spodziewałem się, że tam je zobacze. Pozostałe języki myślałem, że już dawno nie żyją. Szkoda, że na liście nie było Java, ale to kwestia czasu.
  • Odpowiedz
@KrzaQ2: Przysłowiowym gwoździem do trumny dla przyszłości rubiego (w obecnej formie) były dla mnie słowa Briana Shiraia (twórcy Rubiniusa):