Wpis z mikrobloga

#bmwsorka - w końcu się doczekałem!

Tak, dzisiaj był pierwszy, historyczny wręcz przejazd moją #bmw #e36 320i ;) Piękne auto, ale niestety, pomimo faktu, że włożyłem do niej ostatnio 1900zł i wymieniłem kolejno: szczęki, klocki, bębny, wachacz, wszystkie sprężyny, wszystkie filtry, olej, uszczelki co było potrzeba, etc. Wciąż potrzebuje pomocy.

Tak, więc, drodzy #mirkowie #pomocy! #motoryzacja #samochody

Dzieje się następująca rzeczy (poza faktem, że nie działa mi obrotomierz, znaczy działa, ale według obrotomierza, moja BMka wkręca się na 10k obrotów i nie wiem kiedy ma odcięćie więc licze, że obrotomierz przekłamuje #!$%@?) do ok. 5000rpm (czyli w teorii 3000 na prawdę) silnik przerywa, jest bardzo słaby, szarpie delikatnie przy dodawaniu gazu, ogólnie - cięzko się jeździ. Czasem usłysze, jak nie pali na jeden cylinder a czasem jak gaz wybuchnie - wszystko się dzieje tak samo na gazie jak i na benzynie. Generalnie - jest słąby.. Na 4 biegu, to już w ogóle się nie wykręca ;/ Włączam na 4 przy 100km/h i stoi.. Żeby podskoczyć do 120 zajmuje mu to dłużej, niż mojemu seatowi.. a to podobno 50 koni więcej! Błagam mirki, pomorzcie :(

Jeszcze wspomne, ze jak mechanik podłączył do kompa to mu wybijało głupoty - nie wie co z tym zrobić.. Temperatura silnika jest zwariowana raz na ful, raz na minimum, zmienia się co 3s - prawdopodobnie tu też jest problem.

Co wymienić? Co sprawdzić? Jak zapobiec? Ratujcie mirki! :(
  • 21
  • Odpowiedz
@sorek: Ty nie miałeś czasem swapa? Jeżeli masz licznik od R4, a masz R6, to obrotomierz będzie ci zawyżał wartości. Daj do końca na sekundę, powinno być odcięcie.

Jeżeli odpowiedź już była to sorry, przeglądam na szybko!
  • Odpowiedz