Wpis z mikrobloga

@Shaki: W sumie to jeszcze nie zaczęli na poważnie prac nad grą

The video contains 3 minutes of pre-alpha footage from Torment: Tides of Numenera, which is currently wrapping up preproduction as inXile’s Wasteland 2 launches September 19, 2014


Kufa, co Obsidiani robili przez ten cały czas, że PoE wygląda przy tym Tormencie jak jakiś odrzut?! XD




@wielooczek: Jak w końcu z walką? Będzie turowa czy tak jak w starych RPG na Infinity Engine oparta o aktywną pauzę? Bo pamiętam, że była ankieta i skończyła się praktycznie remisem, a gra wygląda niesamowicie, i szkoda by mi trochę było gdyby zdecydowali się na tury.
@Wiedmolol:

i szkoda by mi trochę było gdyby zdecydowali się na tury.


inXile oficjalnie potwierdziło, że walka będzie turowa, bo po Wasteland 2 są w takowej doświadczeni, mogą ją lepiej dopracować i wg twórców bardziej pasuje do settingu Numenery i ich pomysłów na interakcje z otoczeniem w trakcie potyczek.


(_ )


A na serio- po tym, jak zobaczyłem, jak zepsuta jest walka w obecnej becie Pillars
@wielooczek: Ja to chcę. Już, teraz. Kiedy jakaś data premiery, chociażby i przybliżona?

@m00n: Bo robiąc tormenta i tak wiele z zasad dnd musieli zmodyfikować pod siebie, a część pomysłów odrzucić.
@m00n: A moim zdaniem dobrze zrobili, że porzucili uniwersum Planescape. Wszystko wydawałoby się jeszcze bardziej wtórne - lub co gorsza, porównywałbym to do starego Tormenta. Fakt, świat Planescape jest niesamowity, ale jest nadzieja, że Numanera będzie tak samo dobra.
@nv-: Miał być grudzień 2014, ale z uwagi na przedłużającą się produkcję Wasteland 2, planowaną datę premiery przesunęli na "późny 2015". Czyli zapewne ~środek 2016, mając w pamięci, ile produkcja W2 im zajęła.

Z drugiej strony przy W2 musieli się sporo napracować, by jakoś to wyglądało, w przypadku Tormenta sporą część prac mają za sobą, jako że dostali/kupili od Obsidianu ich narzędzia używane przy produkcji Pillars of Eternity.