Nie wiem za bardzo czy jest sens dodwać cokolwiek tutaj, w dodatku mimo kilkunastu lat na wykopie nie mam pojęcia o dodawaniu artykułów, ale stwierdziłem, że spróbuje, bo widziałem wielokrotnie jak innym udawało się uzyskać pomoc.
tldr: Mbank skasował żonie konto i mają to gdzięś, że to przez ich błąd.
W maju tego roku konsultant mBanku zapewnił żonę, że konto będzie aktwyne to Listopada 2023.
Po rozmowie żona dostała maila potwierdzającego.

Niestety w mailu nie ma podanej daty, ale po numerze wniosku trzech innych konsultantów potwierdziło, że miało być to przedłużone do listopada 2023 (mają to w systemie jasno podane, plus są nagrane rozmowy), i że ich konsultant zrobił błąd i coś źle w systemie ustawił.
I stanowisko mBanku to - nasz błąd, skasowaliśmy Ci konto i nic z tym nie zrobimy.
Żona już odpuściła, ale mi osobiście wydaje się to niewłaściwe i wrzucam to chociaż tutaj, tak bardziej ku przestrodze chyba.
Żeby uprzedzić pytania:
- Konto miałobyć zablokowane ponieważ żonie skończyła się ważność dowodu
- mBank nie zgodził się na weryfikację za pomocą paszportu albo prawa jazdy
- Mieszkamy bardzo daleko za granicą i po prostu nie mieliśmy możliwości przylecieć wcześniej wyrobić nowy dowód
- Natomiast żona się skontaktowała od razu z mBankiem, została zapewniona, że ważność jest przedłużona do listopada 2023 i że ma czas, a teraz taka "przyjemna" sytuacja
Sami mogliśmy wiele rzeczy lepiej ogarnąć, ale nadal uważam nie jest to w porządku, że taki duży bank zapewnia, że mamy czas, że nie ma się co martwić, a potem po prostu usuwa konto bo zapomnieli czegoś dodać w systemie (pomijam, że wszystkie środki przepadły bo to były śmieszne kwoty).
Komentarze (159)
najlepsze
@janek_kenaj: A gdzie mi gotówkę oprocentują na 8%?
tu już się robi grubo, bo paszport jest takim samym dowodem tożsamości jak dowód i nie mają prawa odmówić
gdyby tak było, nie byłoby potrzeby rozgraniczania przeznaczenia tych dokumentów, jak i ich samych.
co już powyżej wyjaśnił kolega @Vetinari
a że w pewnych sytuacjach mozna ich zamiennie użyć, nie świadczy o tym, że to są takie same dokumenty.
Komentarz usunięty przez autora
Autor chyba liczył na cud myśląc że nie dostarczając dowodu konto nie zostanie zamknięte.
Nie dostarczyłeś cwaniaku aktualnego dowodu osobistego i wszystko poszło zgodnie z polskim prawem: Zamknęli ci konto.
Bank to nie szkoła podstawowa że możesz w huuja lecieć przez wiele kolejnych tygodni.
@DestroyersPL: Ale kto powiedział, że to było niezgodne z polityką firmy? Mają normalne procedury, że ważność można przedłużyć na jakiś czas. Każdy z konsultantów to potwierdził. To co zapewnili było prawdą i wszystko było odpowiednio przeprowadzone poza tym, że konsultant nie klikną czegoś w systemie (oni dokładnie wiedzili jaki bład
@DestroyersPL: Ty chyba naprawdę masz problem ze zrozumieniem, było 30 dni ale bank ma możliwość to przedłużyć i zgodzili się to zrobić i wszystko to zostało potwierdzone w systemie (mBank sam przyznaje rację, że to powinno być przedłużone). Po prostu ktoś zapomniał czegoś ustawić na koncie
Dowód anegdotyczny, wiekszość klientów mBanku nigdy z nim nie miała problemów, no ale przecież o tym nie przeczytasz, bo kto by to chciał czytać?
Komentarz usunięty przez moderatora