Wpis z mikrobloga

@Onikuma: Chodzi o kolejność, zawsze dąży się do tego, żeby DDR był od strony jezdni. I pamiętaj, żeby patrzeć na całość, bo tutaj byłoby łatwiej, a przy najbliższym skrzyżowaniu gorzej.
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@whoo: w niektórych miejscach mimo że ścieżka i chodnik nowo zrobione potrafią się że sobą dwa razy pomiędzy skrzyżowaniami przeplatac
  • Odpowiedz
@Onikuma: jakby było na odwrót to byś miał szykanę i miszmasz przed każdym i za każdym skrzyżowaniem (bo jest przepis o minimalnej odległości przejścia dla pieszych od ulicy.)
  • Odpowiedz
@Onikuma: Słuchaj to o czym mówisz prawdopodobnie wynika z głupoty albo jakiś bezsensownych przepisów. Mi to akurat jeszcze tak strasznie nie przeszkadza najgorsze są niektóre krawężniki które nie powinny się znaleźć na ścieżce... Porobie chyba zdjęcia i wstawię tutaj aby pokazać polską myśl techniczną.
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@whoo: mnie też nie przeszkadza sam fakt przecinania się ścieżek jakoś szczególnie ale glupota niektorych innowacyjnych rozwiązań. Są dużo większe głupoty na chodnikach i ścieżkach niestety.
  • Odpowiedz
@Onikuma: Bardzo dobre rozwiązanie - wręcz wzorcowe. Brak szykan dla rowerzystów i przeplatania z chodnikiem. DDR od strony jezdni, przestrzeń przystankowa oddzielona od chodnika dzięki czemu nie dochodzi to mieszania się ruchu pieszego z oczekującymi na przystanku i brak głupiej zatoki autobusowej zabierającej cenne miejsce i tworzącej patologiczne sytuacje (zawijasy na DDR i zwężenie chodnika akurat w miejscu gdzie powinien być szerszy).
  • Odpowiedz