Wpis z mikrobloga

#gry #torment

Mam pytanie, jak mam niby walczyć z tymi potworami w PodSigil mając zainstalowane te fanowskie patche i tweaki?

Są odporne na właściwie każdą magię (żeby zabić tak ze dwa moby to mag się musi wystrzelać ze WSZYSTKICH czarów), #!$%@?ą hity po 20 dmg i #!$%@?ą całą drużynę w ciągu chwili. Odporne właściwie w 100% na cloudkilla i tak w ogóle to po prostu nic na nie nie działa. A starcie w zwarciu to jest pewna śmierć, bo bezi ma ponad 100 hapca, KP 0 gdzieś i nie przeżyje dłużej niż może z 5-6 sekund.

W jaki sposób ja mam w ogóle przejść przez tą lokację? Przecież jedna grupka mobów doprowadza do zużycia WSZYSTKICH czarów CAŁEJ drużyny a i tak często brakuje czarów kapłańskich aby w ogóle utrzymać ich przy życiu. Więc starcie z choćby 3 larwalami w kanałach i już możemy wracać na powierzchnię odpoczywać, bo dalej nie przejdziemy bez czarów. A jak wrócimy to się zrespawnują.

I co ja mam teraz zrobić? Z maga zrobili jakieś pośmiewisko chyba na tych modach (mam wrażenie że niemal każdy mob jest odporny na magię, na śmierć, na gówno, na cokolwiek i odbijają się czary od niego).
  • 5
  • Odpowiedz
@nv-: A jak się dostać do kostki? Jak tam moby będą miały odporności na wszystko to też mogę się od razu zawrócić i wyjść.

AD&D ma #!$%@?ą mechanikę pod tym względem, że mag nie dostaje z wysokiego inta przebicia odporności na magię. Wtedy mag z int 20+ mógłby przebić resisty wroga i czary by siadały. Ale nie może i kończy się tak, że czar dowolnego lvlu po prostu się odbija od
  • Odpowiedz
@Khaine: Kostkę kupisz u Vriszki w wyższej dzielnicy(?). Dostaniesz się do niej odpowiednią kombinacją - nie pamiętam jej.
  • Odpowiedz
@Khaine: Nie wiem co mody robią. Ja grałem zawsze w surową wersje i mag #!$%@?ł tam aż miło :) no ale wypadało by mieć czary 7 poziomu i wyższe. Druga sprawa że ja zazwyczaj gram solo. NPC przyłączałem tylko za pierwszym razem żęby poznać ich historie albo jak była jakaś korzyść z przyłączenia danego osobnika :) Np krąg zerthimona, albo zwiększenia na stałe jakiejś cechy.
  • Odpowiedz
@m00n: No to ja magiem mam problemy zrobić cokolwiek czarami 5 lvlu i poniżej. Właściwie to tylko magiczne pociski z 1 lvlu mają jakąkolwiek wartość. Reszta zaklęć ma tendencje do #!$%@? rzutów na obrażenia i taki piorun kulisty zadaje często mniej niż magiczny pocisk. Skuteczności cloudkilla nie odnotowałem. Jakikolwiek wróg warty użycia tego czaru jest i tak na niego odporny.
  • Odpowiedz