Wpis z mikrobloga

@FalseIdeas: na takie jaskrawe kolory to przede wszystkim dla efektu wizualnego, a poza tym to pełni rolę zabezpieczenia antykorozyjnego. Swoje chcę polakierować na np. szaro, żeby po regeneracji mieć je jak nowe ;)
  • Odpowiedz
@FalseIdeas: jak kupujesz felge 18 cali z cienkimi ramionami, cale auto wypucowane na blysk a w kole zardzewialy zacisk to biednie to wyglada... niektorzy maluja na czerwien albo zolty bo tak robi np Porsche w swoich topowych modelach. O ile te hamulce rzeczywiscie sa dobre to i spoko tobwyglada ale jak sebixy maluja bebny na zolto w swoich Megane I Coupe to juz troche wiocha
  • Odpowiedz
Jednak na bani trzeba mieć, pierwsze hamowania będą baardzo ciężkie, później się zetrze i jakoś to pójdzie :P Ale pojechali konkretnie.

Nie wiem jaki specjalny lakier szukasz w każdym lakierniczym mają w sprayu odporny na ścieranie i temperature koszt ok 15-29zł w zależności od firmy. Ten najtańszy daje radę.
  • Odpowiedz
@goferek: jeśli nadal szukasz takiej informacji to polecam "Hammerite prosto na rdzę". Najpierw oczywiście oczyszczasz szczotką drucianą.

Malowałem taką u siebie (czarną) i trzyma się elegancko od pół roku i 6 tys. km ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@klawiszs: też myślałem o tym hammerite ale szukałem raczej opcji "do grzejników" żeby odporność termiczna była dobra. Ale skoro mówisz że zwykły "prosto na rdzę" daje radę... on schnie na błysk czy na mat?
  • Odpowiedz
@goferek: był u nas na osiedlu koleś, taki trochę przygłupawy, który kupił sobie A4. No i tak uznał, że sobie wyczyści wszystko ładnie i nawet koła zdjął, pomalował zaciski. Coś tam nawet olejem smarował, żeby ładniej błyszczało i wkręciliśmy mu, że powinien też sobie tarcze posmarować, żeby ładnie się błyszczały.

Ładnie wchodził w zakręt :)

#coolstory
  • Odpowiedz
jak kupujesz felge 18 cali z cienkimi ramionami, cale auto wypucowane na blysk a w kole zardzewialy zacisk to biednie to wyglada...


@Mithrindil: W tym masz racje, ale śmiem twierdzić, że w aucie, które wyjeżdża z fabryki na 18 calowych kółkach zaciski raczej nie rdzewieją... ;-)
  • Odpowiedz
@FalseIdeas: u mnie fabrycznie są pomalowane na czerwono, takie wyjechały z fabryki po prostu estetyczniej pomiędzy ramionami felg wyglądają. To nie jest wiejski tuning. To tak że jedni lubią mieć alufelgi innym wystarczają kołpaki.
  • Odpowiedz