Wpis z mikrobloga

@Kejran: 1.9 JTD ma wytrzymałość porównywalną, jeśli nie lepszą od 1.9 TDI. Nalejesz tam czegokolwiek i pojedzie. O ile to nie jest multijet oczywiście (nie wiem, czy stilo robili).

Wiem jedno, 5 drzwiowe stilo psują się na potęgę, a 3 drzwiowe dają rady. Czemu? Nie wiem, ale pytałem już kilku różnych ludzi i ponoć różnica jest ogromna. Może inna część linii produkcyjnej?

Tak czy siak, w Stilo

- unikaj Selespeed jak
@Kejran: Mnie się Stilo w Coupe strasznie podoba, ale 1.8 133KM ma tylko 162Nm, wydaje mi się to trochę mało, a 2.4 to już za duży silnik. Autko mimo to, piękne i bardzo, bardzo fajne.
@Kejran: 1.9 JTD ale 115KM here. #!$%@? dobrze. jak @Nuuk pisal - elektryka i hamulce (tylne zaciski w moim wypadku), poza tym samochod w rodzinie od nowosci od 2002 i z silnikiem pod wzgledem mechanicznym zadnego problemu nie bylo.
@nochybaniebardzo: :) Mam dla Ciebie kolejną definicję, z którą chętnie chciałbym, żebyś się zapoznał.

Krytykuje się punkty czyjejś dyskusji, nie dyskutanta. Gdy najeżdża się na kompetencje dyskutanta zamiast na siłę jego argumentów, nazywamy to argumentum ad personam. Niezbyt to miła sprawa w dyskusji i zupełnie niepotrzebna. To błąd erystyczny.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_personam

Masz już dwa minusy w sposobie dyskusji, uważaj ponoć 3 minusy i jest niedostateczny ( ͡° ͜ʖ ͡°
@nochybaniebardzo: :) No i właśnie zacząłeś dyskusje o punktach, gratuluje. Widzę postęp. Wypadałoby jednak, żebyś też odniósł się do poprzednich punktów. Gdzie wg ciebie popełniłem błąd? Mnie też to ciekawi, nie myśl, że idę na konfrontację, ja ci nie mówię, że musisz opuścić tę planetę, choć ze sposobu dyskusji mógłbym wyciągnąć wniosek, że powinieneś.

2.4 ładnie chodzi wg mnie, ale każdy sobie rzepke skrobie. 2.4 i tak bym nie kupił, bo
@Kejran: 1,6 103km 3D here

nie wiem jak mogles go sprzedac, mam auto ponad rok i od poczatku wiedzialem ze go nie sprzedam. Chocby mial stac i wrastac w ziemie. Za tą bezawaryjność, niezawodność i przyjemność z jazdy ma u mnie pewne miejsce w garażu.

Z minusów jak pisali elektronika i moim zdaniem mały prześwit z przodu
@Kejran: Mam od lutego, 5D 115km, zrobiłem 10kkm, póki co złego słowa nie mogę powiedzieć. Pomimo gwiżdżącej turbiny (niby wykrzywiony wałek od jakiegoś przegrzania, ale jeździ, dmucha, oleju nie bierze, więc póki się nie pogarsza to nic z tym nie robię. Regeneracja w najdroższej opcji (tj. prawie nowe turbo) ok. 1500-2000. Dwumasa około 1200, klekocze mi jak porąbana, ale też jeździ. ;) Kupiłem świadomie z tymi dwoma mankamentami.

Problemy z elektryką...
K.....s - @Kejran: Mam od lutego, 5D 115km, zrobiłem 10kkm, póki co złego słowa nie m...

źródło: comment_2gtAy8mreCNmzkOfdEZAhvF2hLZ9lFyZ.jpg

Pobierz
@Kejran: nie wiem co wczesniej pisali ale jezdzilem 1.9JTD115 km po wirusie 150. I daje rade. Silnik 300k bez niczego, nie leje, turbo ok, wtryski tez... A kupiony od niemca wiec mogl miec duzo wiecej. Co do problemow to szalejaca elektronika (bledy wyskakuja) i regulacja glosnosci radia nie dzialala u mnie bo nie wytrzymala naporu #!$%@? piesci. Poza tym ok.
@KMiklas: Nie pokrzywiony wałek, a wypiaskowane łopatki turbiny, z krzywym = nieszczelnym rdzeniem CHRA paliłby i rzucał olejem. Popraw swojego mechanika ;)
@KMiklas: W turbinach wirnik obraca się z dużą prędkością ok 200k obr, w przypadku przedostania się z obudowy filtra, rury czy czegokolwiek kilku ziarenek piasku następuje "wypiaskowanie" łopatek, widać na ich końcach delikane lub większe jeśli ziarna były duże wyżłobienia co powoduje zawirowania w powietrzu i charakterystyczny gwizd. W życiu już słyszałem też hałas nie do zniesienia to tam brakowało nawet 2 części łopatek :P

Niestety przy wymianie filtra powietrza trzeba