Wpis z mikrobloga

Potrzebuje złożyć z części PC do 6k:

-obudowę, ma być schludna i wydajna (chłodzenie), a nie musi być jakaś kosmiczna/droga,

-chłodzenie, nie wiem jakie, nie znam się, ale ma dawać radę,

-zasilacz, który pociągnie wszystko i będzie miał zapas na "podkręcanie",

-co najmniej 8gb ramu, może więcej,

-ssd tylko na system i podstawowe programy, do tego 1TB na talerzu pewnie wystarczy,

-grafikę, która oczywiście wszystko obsłuży, mam nadzieję że jest taka która wspomaga procesor np w Photoshopie (ale też w innych zadaniach), musi być hdmi,

-procesor, co najmniej 4 rdzenie, ale jeżeli wydajnościowo ma to TERAZ (w przeciągu 2 lat znaczenie) to może być więcej. Jeżeli więcej niż 4 rdzenie nic nie dadzą, a są dużo droższe to nie warto moim zdaniem.

-karta dźwiękowa z wyjściem optycznym,

-karta sieciowa z wifi w standardzie n,

Do tego jakiś dysk zewnętrzny na USB.

Klawiatura, mysz, napęd, monitor zbędne.

Ktoś doradzi kompletny, kompatybilny i wydajny zestaw?

Może mimo wszystko @naprawalaptopow :)

Aha, części koniecznie z Polski i nowe.

#pytaniedoeksperta #informatyka #komputery #naprawalaptopow
  • 72
@goromadska: Jak zasilacz to jakiś Corsair'a. Ja mam CX600 V2. A obudowa, to polecam też Corsair'a, Carbide Series 200R, ładna, schludna, porządnie wykonana(nie z plastiku) i nie droga. Miejsce na 7 wiatraków w tym dwa w zestawie. Sam mam, polecam. Resztę niech ktoś inny podpowie. ( ͡º ͜ʖ͡º)
@camiT: Ja mimo do grania nie brałbym 780, szkoda kasy. Wydajniejszy procek jest bardziej przyszłościowy, karty graficzne nonstop się zmieniają, że nie idzie nadążyć. Teraz jadę na 670 i klękajcie narody...
@camiT: A no :( a potem 9xx i weź zdecyduj się na zakup. Intel przecież też zbiera się do produkcji na 14nm. Z jednej strony kupiłbym teraz nowe podzespoły, z drugiej wiem że zaraz wyjdą lepsze -_-