Aktywne Wpisy
![MorenkaKnight](https://wykop.pl/cdn/c3397992/MorenkaKnight_om3jGJtuIC,q60.jpg)
MorenkaKnight +130
![MorenkaKnight - Wiecie co można z czymś takim zrobić?
SPOILER
#nieruchomosci #natropi...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/7839d24fd728632d291d72805d3acc90f6004482e2089c53e765cbfdd043fd60,w150.jpg?author=MorenkaKnight&auth=cbc8ebf202b653716130466043be4550)
źródło: temp_file1110299184708862332
Pobierz![curiousboi](https://wykop.pl/cdn/c0834752/3d469de76e9fceebc1ddcf15ad9b29266a90408abcc1496fa55408504779d35f,q60.jpg)
curiousboi +8
Czemu na wykopie tak bardzo nie lubi sie fliperów?
Czytałem taki argument, że są szkodliwi i nic nie wnoszą do spoleczeństwa.
Ale przeciez tak samo jest z #kryptowaluty, gdzie ta wartosc jest spekulacyjna, influencerzy tez zarabiaja w #!$%@? kasy za prymitywne czynności bez pokrycia, a czepiacie sie kogoś kto kupuje taniej, sprzedaje drożej czyli po prostu handluje?
Czy być może to po prostu wasze nieudacznictwo, ze nic nie macie, ani nic
Czytałem taki argument, że są szkodliwi i nic nie wnoszą do spoleczeństwa.
Ale przeciez tak samo jest z #kryptowaluty, gdzie ta wartosc jest spekulacyjna, influencerzy tez zarabiaja w #!$%@? kasy za prymitywne czynności bez pokrycia, a czepiacie sie kogoś kto kupuje taniej, sprzedaje drożej czyli po prostu handluje?
Czy być może to po prostu wasze nieudacznictwo, ze nic nie macie, ani nic
#programowanie #gamedev nocą, komitywa #csharp i #cpp przyniosła zadowalający efekt funkcjonalny - tak w skrócie.
Automatyczne budowanie DLLki z kodem C++ projektu w wersji dla edytora - czyli jak sprawić by customowe komponenty były dostępne w Edit Mode sceny, zupełnie jak w Unity! :D jest to przedostatni screen z IDE, następny będzie już z całą funkcjonalnością i myślę że nawet finalnym UI, który poprawię wedle wcześniejszych sugestii ludzi :) a więc po zakończeniu prac nad IDE siądę do serii tutoriali: jak ogarnąć #ptakopysk-a.
btw. następnym razem poleci też link do projektu (open source) na GitHubie.
źródło: comment_RkVTRwk02YZu4PHkBxCFdyPxbYSp49WY.jpg
PobierzOtóż nie bez powodu Unity, Unreal Engine 4, Cinema 4D i praktycznie każdy uznany engine i program 3d mają dość podobne interfejsy. To się po prostu sprawdza w tego typu programach. Utarte konwencje i standardy są jednymi z najważniejszych rzeczy, jakie należy brać pod uwagę, przy produkcji narzędzi (oczywiście jeżeli chcesz żeby ktoś ich używał). Żeby w takich programach