Aktywne Wpisy

Wesołych świąt Bożego Narodzenia wszystkim życzę.
źródło: temp_file479204124419561363
Pobierz
kluha666 +5
Mam takiego znajomego. Raczej bym go określił jako przegrywa. Próbuje mu pomóc, doradzić, wspierać go, nawet bezinteresownie pomogłem mu finansowo gdy tego potrzebował, a on nawet nie podziękuję, tylko narzeka. Samo to, że ja mu szukam pracy (!) bo on nie potrafi. Cały czas żyje przekonaniem, że go wyciągnę z dołka. Próbować jeszcze, czy odpuścić?





Wkurza mnie w Kerbalach to, że konstrukcje które w prawdziwym świecie byłyby ekonomiczne i rozsądne w Kerbalach są cholernie drogie. Np. bardziej opłaca się zbudować jednoosobową małą rakietę która ląduje na księżycu i z niego wraca niż inspirować się rozwiązaniem z Apollo - tj oddzielnym lądownikiem - bez sensu :-/
A to, że ta gra pozwala na takie rzeczy jak w filmiku poniżej to już totalne przegięcie:
Muszę Cię rozczarować: to by było kompletnie niegrywalne. :( Zwyczajnie by się nie sprzedało. Kerbale idealnie balansują między realizmem a grywalnością. Jak chcesz realizmu, to sprawdź sobie Orbiter.
I bez przesady, że gra byłaby niegrywalna - przecież da się zaprojektować misję w stylu Apollo. Gdyby te małe silniki były trochę cięższe i miały mniejszy ISP, gdyby kapsuła MK1 była cięższa a porty dokujące były dostępne od samego początku wtedy
Gdybyś chciał tam dorzucić Ziemię z jej prawdziwymi wymiarami i odległościami, to byłaby większa od Joola (Jool - promień 6000 km, Ziemia promień 6371 km) i dalej od Kerbola niż Eeloo (Eeloo półoś wiekla 90 118 820 km, Ziemia półoś wielka 149 598 261 km).
Dlatego wsyzstkie rakiety w KSP mogą być mniejsze niż w rzeczywistości. Pierwsza prędkość
źródło: comment_Ge6vMFGnZDElghr5D6g39L8qjxBOpzD5.jpg
PobierzDo poprzedniego mojego komentarza chciałem dopisać: Poza tym gra promuje teraz używanie wahadłowców, lub samolotów kosmicznych. Odzyskujesz 100% wartości (odjąć spalone paliwo) więc latasz praktycznie za darmo.
Ogólnie mody to główna siła napędowa tej gry. Wersja stockowa nudzi się bardzo szybko.