Wpis z mikrobloga

#firstworldproblems #motoryzacja #jakieauto #auto #auta

Wszystkie filtry poustawiałem, i mam do wyboru ponad siedem tysięcy aut. Jakie firmy powinienem OBOWIĄZKOWO WYKREŚLIĆ z listy wyników, jeżeli zamierzam autem jeździć a nie naprawiać co chwilę? No i spalanie. Wykreślić BMW czy mam niepoprawną o nim opinię może?
  • 55
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Elephant-gtx500: Golf to dobre, przyzwoite auto, często nabywane przez normalnych ludzi, którzy je normalnie użytkują. IMO dobry wybór.

Audi nie jest najtańsze w utrzymaniu, to jednak marka premium.

Nie wiem jakiej wielkości chcesz auto, ale największy wybór i największą szanse na trafienie normalnego niezajechanego serwisowanego auta będziesz miał w klasie kompaktowej. Golf, Astra, Focus, Meganka, Ceed, Octavia, Leon :)
  • Odpowiedz
@Elephant-gtx500: Volvo C30/S40 II/V50 są zbudowane na ford focus mk2 (płyta podłogowa, zawieszenie, hamulce, większość silników). więc większość części dostępne od ręki i dobrych cenach, do tego byle jaki warsztat się zna na focusie, więc nie ma problemu z szukaniem ekspertów od egzotycznego szwedzkiego pojazdu.
  • Odpowiedz
@Jack_Donaghy: @Elephant-gtx500: bez przesady że jakieś audi a3/a4 z silnikiem 1.9tdi jest kosztowne w utrzymaniu, to ten sam silnik co w skodach,seatach,vw, bmw e46 przecież też nie jest jakieś cholernie kosztowne w utrzymaniu, ja rozumiem marka premium, ale to nie najwyższe modele, i z nie największymi jednostkami
  • Odpowiedz
bez przesady że jakieś audi a3/a4 z silnikiem 1.9tdi jest kosztowne w utrzymaniu, to ten sam silnik co w skodach,seatach,vw, bmw e46 przecież też nie jest jakieś cholernie kosztowne w utrzymaniu, ja rozumiem marka premium, ale to nie najwyższe modele, i z nie największymi jednostkami


@wiktors96: silnik silnikiem, ale już jak walniesz i będziesz chciał kupić np. lusterko to będzie ono droższe niż to od Skody. Dodatkowo im popularniejszy model
  • Odpowiedz
@Elephant-gtx500: jeżeli chodzi o silnik, zawieszenie i hamulce to to są te same części. 2.0D to 2.0TDCi, 1.6D to 1.6TDCi więc w eksploatacji koszty takie same jak w fordzie. np. tarcze hamulcowe przód L+P za 160PLN. Nie wiem jeszcze jak wygląda sprawa ze skrzyniami biegów, automat jest pewnie szwedzki.

W Volvo może być drożej przy ich elektronice np. systemie audio (w focusie masz radio 2din i głośniki, w volvo jest
  • Odpowiedz
a takie e46 nie jest popularne? tak samo jakieś audice a3/a4 z rocznika 1996-2003?


@wiktors96: po pierwsze, mniej popularne niż auta (hehe) popularne... po drugie trudniej o dobrego i niekatowanego e46, podobnie jak trudno o a4 z 1996 w dobrym stanie...

skoro za tą kasę może mieć kompakta z 2009-2010 czyli przy odrobinie dobrych wiatrów od pierwszego właściciela - to po co mu Audi z 1996?
  • Odpowiedz