Wpis z mikrobloga

Niezbyt #coolstory ##!$%@?

W sobotę postanowiłem zajrzeć do cukierni, a że jeżdżę na #rower dosyć dużo, teraz też byłem z rowerem. Niestety nie szło go gdzie przypiąć, więc wparowałem z rowerem do sklepu. Ekspedientka zaczyna mnie wyganiać, że mandat 50zł dostanie (sic!), że posprzątała, że pozmywała podłogę, że nic mi nie sprzeda. #!$%@? wyszedłem. Miałem ochotę na #sernik bo robią bardzo dobry, ale PRLowskie zachowanie wyprowadziło mnie totalnie z równowagi. Wracam do domu, naskrobałem #skarga przez formularz kontaktowy na stronie.

Dzisiaj telefon, że przeprasza, że 40 lat tam pracuje. ##!$%@? toć jej obowiązkiem jest sprzątanie, a rower nie był zabłocony w ogóle, że zaprasza do zakupów, że darmowa drożdżówka itp. Niestety ani ja, ani moja firma kupować u nich nic już nie będzie. Tym bardziej, że jestem #fotograf, #fotografweselny i młodej parze jakiejkolwiek ich wyrobów nie zaproponuję. Ja rozumiem, że można mieć zły dzień, szczególnie, że jest #goraco, jednak tak się ludzi nie traktuje
  • 31
@mjfotocompl: Dużo racji w tym co piszesz. W Polsce nie potrafią się zachowywać zarówno sprzedawcy jak i klienci. Sprzedawcy zachowują się jakby za karę pełnili swoje obowiązki, a klienci jakby sprzedawca był na ich usługach i można było nim pomiatać. Wiele się musi zmienić w tej mentalności.
@mmems: pracuje w sklepie i... takie akcje sa normalne. Fakt, faktem, ze ludzie zazwyczaj przypinaja rower do plotu, ale jezeli zapomnieli zapiecia, to nie ma zadnego problemu, zeby wprowadzic rower do sklepu...
@mjfotocompl: No ja tez obsługuję ludzi bezpośrednio. Chamstwo i roszczeniowość na porządku dziennym. Pomijam już brak elementarnych podstaw obycia i jakiejkolwiek kultury osobistej. Dla niektórych "proszę" "dziękuję" itp. to jak najgorsza tortura. uśmiech? Miłe słowo? Zapomnij.