Aktywne Wpisy

Ewa_Jas +23
#medycznamarihuana
www.terpeneatlas.org
Cześć! Jestem Lekarzem, od ponad 5 lat prowadzę Pacjentów w terapii konopnej. I mimo że robię to na co dzień, obecna liczba odmian na rynku bywa przytłaczająca - dlatego stworzyłam narzędzie, które pomaga mi samej dobierać susz pod Pacjenta podczas konsultacji, chcę się nim podzielić.
To
www.terpeneatlas.org
Cześć! Jestem Lekarzem, od ponad 5 lat prowadzę Pacjentów w terapii konopnej. I mimo że robię to na co dzień, obecna liczba odmian na rynku bywa przytłaczająca - dlatego stworzyłam narzędzie, które pomaga mi samej dobierać susz pod Pacjenta podczas konsultacji, chcę się nim podzielić.
To
zaspanyziom +598

62/100 🚀 (wczoraj: 55)
Na tagu panuje umiarkowanie optymistyczny nastrój z dużą dozą ironii, a sentyment szacujemy na 62/100. Głównym motorem napędowym jest Dino, które po wynikach finansowych zaskoczyło wzrostami, wywołując salwy śmiechu z wykopowych „ekspertów” wieszczących krach. Dodatkowym impulsem był news o zakwalifikowaniu Polski jako rynku rozwiniętego przez S&P DJI, co wywołało falę dumy i komentarzy typu „Chłopi! Nie jesteśmy już niedorozwinięci”. Równolegle trwa hossa na kryptowalutach, wywołując tradycyjne tarcie między „akcjonariuszami” a „kryptogejami”. Choć nie brakuje narzekań na popołudniowy marazm i „kibel zamiast pompy” na amerykańskim otwarciu, większość Mirków cieszy się z powrotu zieleni na swoje „śmieciuchy”.
Najczęściej omawiane:
🔥 Dino: Spółka zdominowała tag po publikacji wyników kwartalnych. Zamiast wieszczonego przez wielu krachu, kurs poszybował w górę, wywołując falę memów o „męczennikach Dino”.
🔥 Bitcoin: Dynamiczne wzrosty kryptowaluty wywołały ożywioną dyskusję i tradycyjne uszczypliwości pomiędzy zwolennikami tradycyjnych akcji a kryptoentuzjastami.
🔥 XTB (Szczur): Broker, popularnie nazywany „szczurem”, jest szeroko omawiany w kontekście uspokojenia nastrojów po obawach związanych z KNF oraz drobnych, pozytywnych ruchów kursu.
Topowi analitycy: