Wpis z mikrobloga

@vesterr: Niestety nie. Dysponują własną, niezależną infrastrukturą (jakieś 3/4 lata temu kładli własne światłowody pod moim blokiem). Aktualny zasięg sieci możesz sprawdzić tutaj.
@vesterr: @hyperlink: Lista nie jest zaktualizowana. Zaglądałem tam, bo akurat szukam nowego mieszkania i chciałem wiedzieć jaki zasięg. Na przykład Legionowej nie ma na liście, a HN ma tam aktualnie zasięg. Trzeba dzwonić i pytać.

Edit. Legionowa jest na liście. Kurde, gapa ;x
@papierksiazkowy: Prywatna firma i nie ogarnia własnego podwórka. Dziwne. Chociaż w sumie to Homenett - firma, w której do czasu uruchomienia faktur elektronicznych musiałem miesiąc w miesiąc (prowadzę własną działalność) udawać po własną fakturę osobiście bo zawsze zapominali ją wystawić. Kiedy przestałem opłacać faktury (przestałem miesiąc w miesiąc o nie żebrać) po 7 miesiącach zorientowali się, że coś jest nie tak i wtedy wystawili i wysłali zaległe faktury. O ile sama
@hyperlink: W kobie serwis i obsługa klienta są według mnie na bardzo wysokim poziomie. Po zgłoszeniu awarii serwisanci umówili się jeszcze tego samego dnia na godzinę mi odpowiadającą. Przyczyną był przegryziony kabel przez psa, normalnie wymiana kosztuje u nich 30 zł (powiadomili o ewentualnej opłacie przy zgłoszeniu), ale wymienili za darmo. Dzwoniąc na numer BOK dowie się wszystkiego i wszystko załatwi bez zbędnego gadania. Raz miałem problem z przelewem. Odłączyli internet