Wpis z mikrobloga

#pytanie W Sferisie twierdzą że nie przysługuje prawo do zwrotu nieodpakowanego towaru do 10 dni bo był odbiór osobisty przez salon. Jak to jest? Toż to nawet w Biedronce jest taka możliwość.
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mixplus: prawda: do 10 dni przysługuje zwrot tylko przy zakupie zdalnym. Natomiast masz chyba 30 dni lekko z tytułu rękojmi (tylko pewnie trzeba to jakoś uzasadnić sensownie)
  • Odpowiedz
@mixplus: Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Pragniemy wyjaśnić wszelkie nieporozumienia i znaleźć rozwiązanie, które Pana, jako naszego klienta, w pełni usatysfakcjonuje. W tym celu prosimy o podanie numeru zamówienia z Sferis.pl
  • Odpowiedz
@SferisPL: Witam. Sprawa już wyjaśniona - okazało się że w błąd wprowadził mnie pracownik infolinii. Skontaktowałem się z BOK-iem gdzie uzyskałem informację jak dokonać zwrotu. Towar zwróciłem w salonie i obecnie oczekuję na przelew.
  • Odpowiedz
@mixplus: Przepraszamy serdecznie za wprowadzenie Pana w błąd przez naszego pracownika. Podana sytuacja jest niedpuszczalna dlatego pragniemy Panu zrekompensować wszelkie niedogodności oraz stracony czas. Bardzo proszę o podanie numeru zamówienia najlepiej w wiadomości prywatnej.
  • Odpowiedz