Aktywne Wpisy

kutang__pan +794
Lokalni glazurnicy chcieli 12,5k za robocizne - sam robilem po robocie.
źródło: 6roHBCXHfm4sZzu1nn9z9iQOkYYGVHL7
Pobierz
#6poziomraka, cala historia.
Elo,
Jestem na półmetku radio/chemio terapii. Osoby lekarskie z radio i chemii nie mają zarzutów do wyników krwi, kontynuujemy jak dotychczas.
Samopoczucie jest jakie było, jedynie lekko niedobrze czasem się robi (ale bez rzygania), apetyt jest.
Elo,
Jestem na półmetku radio/chemio terapii. Osoby lekarskie z radio i chemii nie mają zarzutów do wyników krwi, kontynuujemy jak dotychczas.
Samopoczucie jest jakie było, jedynie lekko niedobrze czasem się robi (ale bez rzygania), apetyt jest.
źródło: PXL_20250326_065310871.MP
Pobierz




#lotnictwo #wypadek #korea #katastrofa
źródło: 1000006844
PobierzOgólnie jak Korea Południowa, to moje pierwsze skojarzenie: Asiana Airlines 214. tl;dr - najzwyczajniej w świecie piloci nie potrafili latać manualnie, wręcz byli do tego zniechęcani przez firmę.
Mam cichą nadzieję, że tym razem okaże się, że było to coś innego, ale niestety póki co wygląda to na sporą niekompetencje pilotów: opóźnione przyziemienie, brak klap i slotów, duża prędkość.
@coach_przegrywu: tam jest film gdzie w powietrzu wybuchło coś w prawym silniku.
Ponoć mógł lecieć na jednym silniku i bez hydrauliki, co mogło uniemożliwić wysunięcie podwozia
Samoloty pasażerskie mają 2 podstawowe i jeden awaryjny system hydrauliczny. Podstawowe są zasilane bezpośrednio z silników i/lub elektrycznie (tzn. mają dwa źródła zasilania), awaryjny elektrycznie. Obydwa silniki mają generatory prądu, jest jeszcze APU, który generuje prąd i awaryjna turbina, która też może generować prąd, jak nie działają 3 silniki (APU to w sumie "silnik postojowy").
Sprawne działanie chociażby jednego systemu hydraulicznego umożliwia skonfigurowanie samolotu do lądowania i w miarę bezpieczne