Wpis z mikrobloga

@goshki: Wykonanie bdb, fajna grafika, tylko no, brakuje temu trochę głębi, dla mnie takie jakby Guitar Hero. Nie wiem czemu mi się to z tym kojarzy, ale dla mnie sens ten sam. Mimo wszystko fajne na chwilę - choć zanim szybkość się rozkręci trochę to trwa. Mógłbyś trudniejsze to zrobić ;)
@goshki: pograłem, fajne :)

przydalaby sie mozliwosc zmiany sterowania, zeby mozna bylo wybrac miedzy obecnym a na przyklad klikaniem w strzałki na ekranie
@goshki: może jakby postać mogła iść w prawy i wychodziła z lewej strony? :)

mi sie trochę niewygodnie mizia na boki, wolałbym grac dwoma rekami
@goshki: A co jak nie mam dostępu do neta i sobie gram gdzieś w autobusie, nabiję wysoki wynik, pobiję swój rekord i nie wbiję go do leaderboards bo przecież nie mam neta. Włączam później w domu grę z netem, gram i nie mogę pobić tego wysokiego rekordu, a w leaderboardsach mam jakiś niższy?:<

Myślę, że do leaderów powinien być publikowany zawsze najwyższy wynik, czy go pobiłeś czy nie (leadery same dbają
@goshki: swoją drogą jak ten haxe się sprawuje? Dobrze się w tym pisze? Jakaś sensowna dokumentacja jest? Widzę, że google play services się da podłączyć... na iOS też się da podpiąć w tym leaderboardsy i achievementy?
@msgreen: Jest z tym trochę roboty, ale da się wszystko ogarnąć, nie narzekam. Korzystam z biblioteki HaxeFlixel, dokumentacji i przykładów jest dużo, ale czasami trzeba zagrzebać samemu w kodzie konkretnej platformy. No i najgorsze są aktualizacje Haxe i OpenFL. ;-)

Z deploymentem na iOS nie mam jeszcze doświadczenia.