Wpis z mikrobloga

@afer też nie wiem co z nim jest. Ale na pewno jeszcze dwa razy tyle trzeba wsadzić. Po tyle to 525i wystawiają. W skrócie - zje cię na śniadanie. Nawet do tego nie podchodź
  • Odpowiedz
Ale na pewno jeszcze dwa razy tyle trzeba wsadzić. Po tyle to 525i wystawiają. W skrócie - zje cię na śniadanie. Nawet do tego nie podchodź


@AustralianV8: nawet jeżeli trzeba by wsadzić kolejne 13k euro to dalej nie wychodzi jakaś dramatyczna cena, a przynajmniej wiesz jak wszystko zostało ogarnięte

@afer: sam się zastanawiałem nad e39m5 jakiś czas temu, podobało mi się w dzieciństwie ale jednak auto mocno się
  • Odpowiedz
@trololo55 za ~30k euro to ogarnie taką m5 w stanie igła.
Nie warto się pchać w auto sportowe z nalotem 250kkm, tam wszystko będzie do wymiany, a części pewnie mają słabą dostępność i są drogie.
  • Odpowiedz
@trololo55 no będziesz wiedział że 25 letnia beemka z przebiegiem 250 tys km z silnikiem który nie trzyma mocy jest cała do zrobienia bo cena na to wskazuje.
Przy okazji będzie zmęczona w środku.
  • Odpowiedz
@afer: Może być ciężko moim zdaniem, też czasem z ciekawości zaglądam i e39 M5 się pojawiają poniżej 100k, ale głównie rozbite i do zrobienia, a to auto co wrzucasz to pewnie zarżnięte jest, jak ktoś to wrzuca jeżdżące za 13k euro, to raczej już padaka i włożysz co najmniej jeszcze raz tyle, żeby było dobrze. EDIT: Zresztą, zwykłe e39 w stanie bardzo dobrym z najmocniejszym silnikiem będzie kosztować podobnie, więc
  • Odpowiedz
@afer: do 100k wolałbym kupić F10 z N55 i zrobić 370KM/500Nm po prostu, szybsze, nowsze w lepszym stanie, a może nawet z V8 by się udało albo 650i
  • Odpowiedz
@afer: rozbitka kup z US i napraw to sie zmiescisz. Jeszcze z jakiegos cieplego stanu najlepiej to przy okazji bedzie bez rudej a to jest najwazniejsze w tych wozach
  • Odpowiedz