Wpis z mikrobloga

@wielowitamin: No i nic nie zrobisz. Takie czasy.

pomijajac warunki pogodowe (z wiatrem/pod wiatr) to na spalanie samolotu wplywa jego masa.
Bilet powinien kosztowac "X" za kg pasazera+bagaz.

Ale sa tez normalne sytuacje. Lecialem kiedys ze znajoma (tylko podreczny mielismy) No i ona tych swoich kosmetykow, buteleczek itp miala ponad limit na siebie. ja mialem "underlimit" na szczescie przy secure jak powiedzielismy ze jestesmy razem to nie trza bylo przepakowywac
  • Odpowiedz
@wielowitamin: luzik ma bo jest niska wiec nogi moze swobodnie trzymac, i dzieki wysokiej tkance tluszczowej dopasowuje sie do ksztaltu naczynia w ktorym sie znajduje bo jest ciecza, jak kot. Gorzej jakby byl to mezczyzna o wzroscie 220cm i wadze 140 kg i body fat 8%, wtedy by musial kupic 8 biletow - 2 na szerokosc, 2 na dlugosc, 2 na wysokosc

sa transwalizkofobami


@Norskee: no ale bez kitu, ja sobie lubilem napakowac kieszenie na maxa zarciem i ubraniami tak ze wygladalem jakbym wazyl ze 220 kilo, a i tak mnie puszczali bo walizka i torba w dopuszczalnych granicach. Ciekawe czy jakby specjalnie przygotowac taka kontrabande wypelniona 20 kilami ciuchow i zarcia zeby wygladala jak ciaza
  • Odpowiedz
@An-Dagda: No to tlumacze ze nie moze byc za przelot bo spalanie zalezy od masy startowej.

jak na 200 miejsc bedzie 200 "wielorybow" po 145kg to masa pasazerow wynosi 29 ton.

jak bedzie 200 "normalnych" pasazerow po te 80-100kg (niech bedzie 90) to masa pasazerow wynosi 18
  • Odpowiedz
@gorzki99: tyle ze moze byc problem z kwestiami bezpieczenstwa jak zmniejszysz siedzenia do 90-kilowego pasazera i sprobujesz umiescic 2 takie wieloryby na 3 takich siedzeniach
  • Odpowiedz
@An-Dagda: Ale kto mowi o jakims zmniejszaniu siedzen. Siedzenia sa OK. Nic im nie dolega.

Ja mowie o tym ze kazdy placi za mase jaka wnosi na poklad bo to masa wplywa na zuzycie paliwa.

oczywiscie ze gabaryty bagazu tez nalezy uwzglednic bo przyjdzie 10 kolesi, kazdy z szafa, z szafa i luk zawalony
  • Odpowiedz
Ja mowie o tym ze kazdy placi za mase jaka wnosi na poklad bo to masa wplywa na zuzycie paliwa


@gorzki99: po pierwsze paliwo nie jest jedynym kosztem linii lotniczych, a po drugie wtedy by sie liniom lotniczym oplacalo zeby pasazerowie wazyli jak najwiecej wiec by robili wszystko zeby ich utuczyc
  • Odpowiedz
ekonomia komunistyczna jakas


@An-Dagda: Ze niby moja jest komunistyczna? A to ja chce wszystkim rowno chocby gowno?
Wylozylem Ci czarno na bialym, jak krowie na rowie ze zuzycie paliwa zalezy od masy. A zarobek linii od jeszcze innych czynnikow.

Czego nie rozumiesz. Serio pytam. No chyba ze uwazasz tez ze wieloryb zajmujacy dwa miejsca ma placic za jedno. To by
  • Odpowiedz
@gorzki99: no niech ci wisi, faszystowska. W kazdym razie jakas pokretna.

Masz samochod osobowy, placisz za jedno miejsce parkingowe. I nagle wjezdza tir i zajmuje 4 miejsca, ale placi za jedno. Tak to mozna przyblizyc


@gorzki99: no wlasnie nie - wedlug twojego rozumowania by sie placilo za tyle ile pali a nie za tyle miejsc ile zajmuje
  • Odpowiedz