Wpis z mikrobloga

zgodnie z rysunkiem chodzi o to aby przy odpalaniu samochodu spaliny nie leciały ludziom bezpośrednio na pranie/do okien.


@piaskun87: powinni dodać: nie dotyczy samochodów elektrycznych
  • Odpowiedz
  • 254
@kawior2007: uważam że jakiś ma, bo kierunek wylotu z rury sprawia że spaliny są "wyrzucane" w stronę budynku. Więc te 10m to nic. Z resztą co za problem dostosować się do tego znaku? Poza tym są debile którzy odpalą auto i pyrkają nim pół godziny zanim odjadą.
  • Odpowiedz
uważam że jakiś ma, bo kierunek wylotu z rury sprawia że spaliny są "wyrzucane" w stronę budynku. Więc te 10m to nic. Z resztą co za problem dostosować się do tego znaku? Poza tym są debile którzy odpalą auto i pyrkają nim pół godziny zanim odjadą.


@fizzly: Taki problem, że jak masz tam skręcić przodem to jest w niektórych wypadkach ciężej skręcić w te miejsce parkingowe przodem. Szczególnie jak je minąłeś.

Do tego wyjeżdżasz z miejsca parkingowego tyłem i jeszcze mniej
  • Odpowiedz
@Darth_Gohan umrzeć nie umrzesz, ale ból łba od samego rana i smród w mieszkaniu gwarantowany. Ciężko to później wywietrzyć. A wystarczy stanąć przodem. Doświadczyłem osobiście, mieszkając parę lat przy takim parkingu. Dramat szczególnie w chłodne miesiące.
  • Odpowiedz
@b0dyload: smród spalin to jedno, a drugie (niekoniecznie w tej konkretnej sytuacji): większość samochodów ma sporo większy zwis tylny, niż przedni - jak parkują tyłem, to zazwyczaj do końca (czyli póki tylnym kołem nie dotkną krawężnika), a to potrafi zabrać sporo z szerokości chodnika + ludzie boleśnie potykają się o haki. Owszem, można zamontować odboje te 50 cm przed krawężnikiem, ale to dodatkowe koszta.
  • Odpowiedz