Aktywne Wpisy
mk321 +5
Dobry_Gospodarz +258
Patrzę z okna na rzekę. Z budynku który był zalany do drugiego piętra w 97. Na szczęście jestem na trzecim.
To nie #wroclaw tylko mała mieścina blisko czeskiej granicy. Lokalsi cały czas na telefonach, samochody poprzestawiane na parkingi na wzgórzach, z dala od rzeki.
Jeśli gdzieś będzie sytuacja krytyczna będą po mnie dzwonić i pojadę pomóc, trzymajcie kciuki żebym ja nie musiał dzwonić, że pomoc potrzebna jest u mnie
#
To nie #wroclaw tylko mała mieścina blisko czeskiej granicy. Lokalsi cały czas na telefonach, samochody poprzestawiane na parkingi na wzgórzach, z dala od rzeki.
Jeśli gdzieś będzie sytuacja krytyczna będą po mnie dzwonić i pojadę pomóc, trzymajcie kciuki żebym ja nie musiał dzwonić, że pomoc potrzebna jest u mnie
#
Dodatkowo może ktoś podpowie czy mogę sam w jakiś sposób sprawdzić czy turbina działa? Bo mam wrażenie że auto mocno osłabło, dziś lub jutro przeczyszczę EGR/przepustnicę ale może da się też jakoś własnym okiem sprawdzić turbinę bez demontażu połowy auta. Jak odłączę to co łączy filtr powietrza z turbo to mogę odpalić auto i jak zajrzę to coś tam zobaczę? ( ͡º ͜ʖ͡º)
Jak się leje to znaczy że odma albo turbo rzuca dużo oleju w dolot.
Co zaznaczyłeś jest tam jakaś uszczelka ale tam ma się nie lać.
Chyba że pękło i masz tam dziure.
Stąd może osłabło auto bo jest dziura w dolocie.
Egr masz z tyłu silnika, przy ścianie grodziowej, zazwyczaj martwy egr rzuca błąd. Wymiana się tylko na oryginał Valeo, około 600zl
Co do tego co jest zaznaczone, w jaki sposób tego szukać w internecie? Co to jest konkretnie za element, ewentualnie co ze sobą łączy? Ten z tą "harmonijką" bo wydaje mi się że albo tam coś pękło, albo jakaś uszczelka łącząca ten element z tym który jest tam dalej. Ale niestety nie
https://ford.7zap.com/en/car/