Wpis z mikrobloga

Czołem Mirki! Niecały rok temu kupiłem dom w szeregowcu(klasyfikowany jako mieszkanie) od dewelopera na #kredythipoteczny na 30 lat. Pod koniec tego miesiąca mam odbiór, ale kompletnie nie znam się na budowlance, remontach itp. Jak do tego podejść żeby się nie naciąć? Czy odbiór z osobą z uprawnieniami budowlanymi z fixly albo z Pewnylokal wystarczy? Jak sprawdzić instalacje elektryczną? Czy powinienem do tego osobno zatrudnić jeszcze elektryka, żeby się nie naciąć na błędy dewelopera?
Będę miał tam ogrzewanie podłogowe na obu piętrach. Jak je sprawdzić, jeżeli źródło ciepła jest po mojej stronie, tj. nie będzie jeszcze zainstalowane?
Ogólnie na co polecacie zwracać uwagę, co sprawdzić, z jakich usług skorzystać żeby się nie naciąć. Będę wdzięczny za wszystkie rady.

#szeregowka #kupnomieszkania #dom #odbiortechniczny #remontujzwykopem #deweloperka #deweloper #odbiormieszkania
FrankUnderwood - Czołem Mirki! Niecały rok temu kupiłem dom w szeregowcu(klasyfikowan...

źródło: temp_file8125779024172560683

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@FrankUnderwood: do prądu protokół odbioru instalacji elektrycznej, tak samo protokoły szczelności instalacji C.W.U oraz C.O

jak pierwszy raz będziesz widział to mieszkanie na oczy (a raczej jakiś twój fachowiec) to powinien sprawdzić posadzki, ściany, sufity czy trzymają poziom/pion czy odchyłki mieszczą się w normach i tak samo kąty proste między ścianami
  • Odpowiedz
Jak je sprawdzić, jeżeli źródło ciepła jest po mojej stronie, tj. nie będzie jeszcze zainstalowane?


@FrankUnderwood: nie sprawdzisz działania - musisz liczyć na dobrą wolę dewelopera, że w razie problemów później poczuje się do naprawy. jeśli to nie jakiś mega wał to nie powinno być z tym większego problemu, deweloperzy mają tego świadomość
  • Odpowiedz
  • 0