Wpis z mikrobloga

@kamil-tumuletz: widać napracowane. Te łączenia to nawet nie mają wyglądać na szczelne, a tymbardziej jak to ma pływać? To przecież nawet IP44 nie jest, tam się piasek do kadłuba wsypie, a nie tylko woda wleje ;)
  • Odpowiedz
@kamil-tumuletz: ja tam widzę od razu liczne błędy projektowe. Może tylko uproszczenia, do poprawek.
Przykładowo - jak i tak robisz drukowany kadłub, to nie masz problemu robić "przelotek" w kadłubie, na wszelkie stery itp, a nie otwór i weź to później uszczelniaj i łącz. To powinno być "rurką" łączącą górę z dołem kadłuba, a nie prętem idącym przez kadłub, którego uszczelnić dobrze się nigdy nie da, albo łatwo uszkodzić i
  • Odpowiedz
@kamil-tumuletz: kolejny problem z tym samym podwójnym sterem - ktoś tu ewidentnie w modelarstwo samochodowe się nie bawił, i nie wie o "trapezie skrętu" - że każda strona musi skręcać inaczej, bo ster (koło w aucie) wewnętrzne będą zataczały inny okrąg, niż zewnętrzne, w efekcie tak zrobiony skręt - im mocniej skręcisz, tym bardziej będzie hamował "pługiem" bo jeden ze sterów jest w złej pozycji, i albo wyhamowuje przy małych
  • Odpowiedz