Wpis z mikrobloga

@open_or_die no nie - samochód z homologacją na UE nie może zaniżać prędkości, wskazania licznika muszą być wyższe(czy mogą być takie same?) niż rzeczywista prędkość auta
No chyba że mówisz o fotoradarach, to tutaj na odwrót - jak już to wskaże mniejszą prędkość niż rzeczywista, choćby ze względu na dokładność i margines błędu
  • Odpowiedz
@open_or_die: kolego, albo źle się wyraziłeś albo kompletnie się mylisz. Prędkościomierz w aucie zawsze zawyża prędkość, oczywiście pomijam sytuacje gdzie ktoś zmienia rozmiar koła, bo to ma wpływ na odczyt. A skoro zawyża to op musiał mieć więcej na liczniku niż limit, dodając błąd pomiarowy oczywiste jest że świadomie jechał więcej niż wiedział że jest, z myślą "a 5km więcej to nie ma różnicy, a będę 4 sekundy wcześniej w
  • Odpowiedz
@Maciek5000: w moim przypadku byli bardziej skrupulatni ( )

Kiedyś we Włoszech dostałem mandat za przekroczenie prędkości (już po odjęciu marginesu błędu 5km/h) ze wskazaniem przekroczenia o... 1,1
  • Odpowiedz
na budziku miałeś pewnie 37km/h, czyli nie takie no ledwo kilometr ponad limit


@takasraka: hehe no gościu "na budziku" miał może 37 (bo licznik faktycznie zawyża), ale przekroczył o kilometr, bo o tyle szybciej jechał. Ograniczenie dotyczy realnej prędkości, a nie budzika :D
  • Odpowiedz
oczywiste jest że świadomie jechał więcej niż wiedział że jest, z myślą "a 5km więcej to nie ma różnicy


@takasraka: no nie :D jeśli wie, że licznik zawyża, to świadomie jechał zgodnie z limitem, ale padł ofiarą błędu pomiaru (swojego i radaru)
  • Odpowiedz
hehe no gościu "na budziku" miał może 37 (bo licznik faktycznie zawyża), ale przekroczył o kilometr, bo o tyle szybciej jechał.


@szatanizmo: o ile szybciej jechał to wie tylko pambuk. Radar zmierzył mu 36 km/h, odjęte od tego zostało 5km, bo taka jest tolerancja radaru, więc "uznano", że jechał 31 km/h. Gdyby op wrzucił trochę więcej tego dokumentu, to zobaczyłbyś, że jest to tam opisane.
  • Odpowiedz