Wpis z mikrobloga

Jakiś czas temu radziłem się was w sprawie zestawu do ćwiczeń w domu, ale niestety jestem zielony i już się trochę pogubiłem we wskazówkach. Już nie wiem czy mają to być hantle (i jeśli tak to czy żeliwne czy bitumiczne, wiem tylko, że muszą być jakoś konkretnie skręcane; no i nie wiem jaki zestaw obciążeń jest najbardziej optymalny) czy ma to być sznanga/gryf.
Będę bardzo wdzięczny gdyby ktoś mógł doprecyzować lub po prostu podesłać link do konkretnego zestawu na Allegro. Nie chce wydać więcej niż 400-500 złotych.
#cwiczymyrazem #silownia
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 1
@zubrwpuszcze W takim budżecie jedyny sensowny zakup do trenowania w domu to kettlebell lub jakiś rodzaj drążków/poręczy do ćwiczeń kalistenicznych.
Do sensownego treningu siłowego/kulturystycznego potrzebny jest chociaż minimalny komplet obciążeń a te kosztują krocie nawet z dolnej półki + wysyłka super droga.
Gryfu innego niż olimpijski nie polecam jeśli cenisz sobie integralność podłogi oraz swoich kości a to już sam gryf w okolicach 1k.
  • Odpowiedz
  • 3
@In_thrust_we_trust @zubrwpuszcze Ja zachęcam do kettli. Jeśli chcesz trenować przede wszystkim dla zdrowia i wyglądu ale też mieć wysoką ogólną sprawność to jest no brainer. Nie przygotujesz się kettlem do zawodów kulturystycznych ani trójboistycznych ale jak Twoim celem jest być postawnym, sprawnym i mieć sypnięcie w łapie to nie trzeba Ci tych wszystkich talerzy.
  • Odpowiedz
@Skuner Mam dobrą aktywność fizyczna - jeżdżę na rowerze, spaceruję, pływam. Chciałbym po prostu zrobić sobie biceps, klatkę i brzuch, bo mam umięśnione nogi, a kompletnie słaby biceps i słabo to wygląda.
  • Odpowiedz
@zubrwpuszcze: ja mam ławkę ze stojakami, sztangę i talerze, wszystkie partie ciała tym zrobisz. Wyciskanie na klatę, przysiad, martwy, OHP, uginanie na biceps, triceps. Imo hantle nie mają sensu przy ograniczonym budżecie.
  • Odpowiedz
  • 0