Wpis z mikrobloga

Hej! Jestem totalnym laikiem jeżeli chodzi o perfumy, szukając dla siebie perfum natrafiłem na ten tag i zacząłem korzystać z jego dobrodziejstw. Zamówiłem od dwóch Mireczków @Azure @underrated i zacząłem niuchać co by mi tutaj siadło. Swoją drogą bardzo polecam, starannie zapakowane, szybka dostawa i świetna komunikacja 10/10.

Uznałem, że zrobię taka rozpiskę które mi siedzą, które nie itd, z perspektywy totalnego bambika zapachowego więc te opisy będą równie bez polotu co moje doświadczenie. Może kogoś to zaciekawi. Dodam, że wcześniej jedyny kontakt z perfumami to miałem mijając kogoś na ulicy.

Testowałem na karteczkach, Bois Imperial i Toy Boy na skórze.

Perfumy które mi się bardzo spodobały i raczej kupie: +++

Bois Imperial Essential - Bardzo intrygujący, przyjemny i na pewno cholernie ciekawy, nie wiem czym on totalnie pachnie, ale pachnie bardzo dobrze. Mocno się wyróżnia

Spicebomb Extreme Viktor&Rolf - Świetny zapach, poza waniliowym zapachem ciężko mi było wyczuć co czuje więcej ale dla mnie genialny.

Bentley for men Intense - Piękny zapach, ciepły w odbiorze, otulający, kremowy, bardzo mi siedzi. Sprawia wrażenie świetnego stosunku ceny do jakości.

9pm Afnan - Słodki, bardzo fajny i poprawny zapach, to samo co wyżej, stosunek ceny do jakości wydaje się super.

Explorer Montblanc - Przyjemny męski zapach, bardzo mi się spodobał.

Détour Noir Al Haramain Perfumes - Fajny zapach, tyle xd

Jeśli ktoś na podstawie tego co mi się spodobało jest w stanie coś polecić pod test to bardzo chętnie.

Zapachy ok, nie kupie, ale na pewno odlewki zużyję: (jak nie ma opisu, tzn jest ok ale nie dla mnie) +

Eros Eau de Parfum Versace EDP - Kupiłem 20ml zachęcony opiniami itd, ale troszkę rozczarowanie. Mam wrażenie, że gdzieś go już czułem, kojarzy mi się z remiza jakieś 15lat wstecz i Oskariadą która ma włosy na postawionę na gumę.