Wpis z mikrobloga

@KarolSpl: a dlaczego nie? do sądu zawsze możesz pójść jak ci nie uznają reklamacji ;) ale ogólnie to w momencie przyjęcia paczki jest ona twoja i mogą ci nie uznać reklamacji, z tą godziną to robią tylko po to, żebyście zatrzymywał kuriera i nie sprawdzał przy nim.
Zresztą reklamacje w firmie przewozowej zazwyczaj obejmują tylko zewnętrzne uszkodzenia inne pokrywa sklep...albo nie, zależy jak bardzo dbają o klienta ;)
  • Odpowiedz
wydaję mi się że na zakupy internetowe jest 2 tygodnie na zwrot, bez wymówek


@KarolSpl: A ja prowadzę sklep internetowy i jestem pewny a nie mi się wydaje, ze nie.
Jak mi odeślesz popsuty towar, to nie dostaniesz zwrotu pieniędzy, możesz odesłać do 2 tygodni towar, który nie jest uszkodzony.
Reklamacje możesz mi odesłać z protokołem szkody od kuriera, to jedyna
  • Odpowiedz