Wpis z mikrobloga

Na jaki soft kierować wzrok, tańszy od 3ds aby po godzinach zająć się tworzeniem modeli do sprzedaży za jakiś czas na turbosquid? Najlepiej sample do tworzenia gier w UE5 ale też coś uniwersalnego tak aby nie ograniczać się do tworzenia grafiki dla jednej branży?

Wiem, pytanie naiwne ale to dopiero pomysł wejścia w tworzenie grafiki.

#grafika #grafikakomputerowa #it #informatyka #praca #pracbaza
#3dsmax
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@niedasieukryc: Jest, dodatkowo nie ma znaczenia w czym nauczysz się modelować, bo wiedza się przekłada. Po zmianie softu trzeba jedynie zorientować się, gdzie wszystkie przyciski powędrowały. Podobnie zresztą jak z Photoshopem i zamiennikami.
  • Odpowiedz
@sm_m: a znasz może jakąś stronę, gdzie można pobrać jakiś model na tyle rozbudowany aby było to coś profesjonalnego do sprawdzenia czy mój laptop bez dedykowanej karty grafiki podoła pracy w Blenderze?

Laptop to Huawei Matebook D16, i5 12450H, 16GB RAM, UHD Graphic, 512GB NVME.

Bo np ten model działa bardzo
  • Odpowiedz
@niedasieukryc: Pobieranie modeli nie nauczy modelowania. Rób swoje, a to jak szybko będzie działał viewport zależy od ilości wierzchołków i rozdzielczości.
  • Odpowiedz
@niedasieukryc: Sam blender/3ds max ci nie wystarczy, dodatkowo musisz ogarnąć substance lub quixel, programy do tworzenia tekstur. Za nim będziesz chciał sprzedawać i faktycznie ktoś to "kupi" to musisz nauczyć się tworzyć zoptymalizowaną siatkę oraz LOD.
Bez tego, to zapomnij, że ktoś ci kupi model.
Do 2 lat intensywnego ćwiczenia myślę, że wejdziesz na bardzo wysoki poziom, na którym będziesz mógł faktycznie dorabiać fajne sumy, ale mówimy o takim fest
  • Odpowiedz