Wpis z mikrobloga

@Yanko15 E60, E63 czy jedynka zestarzały się całkiem nieźle jak na samochody z tamtych lat (także wnętrza). IMO auta z ery Bangle'a były bardziej krytykowane za zmianę stylistki marki niż za wygląd jako taki.
  • Odpowiedz
@Tja88: Angel-eye niestety zostały szybko sprowadzone do poziomu nalepek M-pakietu, że nawet E3śmietniki jeździły z tymi kółkami xD
Mój typ to jedne z najlepszych świateł nie tylko pod względem wyglądu, ale też funkcjonalności- w takim 2008 jak Insignia wchodziła na rynek, to xenony były czymś "o paaanie bogactfo", zaś królowało gówniane H7 (to, że to gówno dalej jest D-O-P-U-S-Z-C-Z-O-N-E do jazdy po drogach i jeble z tymi żarówkami dalej dostają
tellet - @Tja88: Angel-eye niestety zostały szybko sprowadzone do poziomu nalepek M-p...

źródło: przed

Pobierz
  • Odpowiedz
@tellet

w takim 2008 jak Insignia wchodziła na rynek, to xenony były czymś "o paaanie bogactfo"


Xenon to ja mam w starym chrupku z 2000 roku, a w samochodzie z 2003 miałem SKRĘTNY bixenon.

Chłop co się oplem podniecił ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Jerry664: @Tja88: od siebie dorzucam, żeby był komplet, tylne poliftowe światła z E60. Swoją drogą do dzisiaj, a od premiery E60 minęło już 20 lat, potrafi się znaleźć diagnosta w dużym mieście (Kraków), który twierdzi że seryjne pomarańczowe brewki z przodu to reflektory USA i nie chce podbić przeglądu ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°
Philosohero - @Jerry664: @Tja88: od siebie dorzucam, żeby był komplet, tylne poliftow...

źródło: 5061279702_6cf7bcb5fc_b

Pobierz
  • Odpowiedz