Wpis z mikrobloga

#raportzpanstwasrodka
Part 1
Para Kamerdynerska chyba przyzwyczaja sie do pracy po kilku latach bezproduktywnej wegetacji w Azji i na zmiane kasuje wszystkie komentarze pod ostatnim ich gniotem.
I dlatego chcialbym wrocic do genezy pojawienia sie tej pary na tagu i ich autopromocji u Gapcia a potem u siebie na gniotach.
Przedstawili sie jako specjalisci od logistyki i lancuchow dostaw pracujacy dla najwiekszych europejskich koncernow motoryzacyjnych takich jak Mercedes,BMW i Volvo i dwoch z branzy spozywczej w Belgii. A jako ze specjalisci to mowiacy w 5 jezykach, majacy szerokie kontakty biznesowe i 20 letnie doswiadczenie w brazy okolo motoryzacyjnej.
I tu trzeba wrocic do jednej z tyrad Kamerdynera w ktorej opowiadal jakim skansenem jest Europa ktora jest ogolnie bez przyszlosci bo przyszlosc jest w Azji w ktorej jest postep, rozwoj, technologie I co najwazniejsze sa ogromne mozliwosci biznesowe a co sie z tym wiaze sa pieniadze. I wg Przyglupa Macieja teraz jest dobry czas na rozwijanie biznesow i robienie hajsiwka. I tak wygladala dzialalnosc naszego speca od logistyki i branzy moto
- kupno skutera za rada Gapy za 500 $ ktory zepsul sie na drugi dzien i wlozenie w niego kolejnych 270 $ i finalnie oddanie go za darmo Machajowi
- otwarcie wspolnie z Gapowatym slynnego Syf-chiza i kanapek z atramentem i produkcja energy drinkow w aluminiowym garze w ogrodku z ktorego sie dosc szybko wycofali.
- zalozenie wspolnie z Gapa kurnika z ktorego Kamerdynerzy sie tez wycofali po miesiacu zeby nie stracic 15 $ za wynejem i 5 $ za pasze
- kiszenie ogorkow i sprzedaz czyli to co robi w Kambo kazdy wysokiej klasy specjalista w nieujawnionym projekcie Prambai 8 przy zalozeniu ze Pawel z Koh Kong Sausage otworzy sklep a Kamerdynerzy beda tam wstawiali swoje produkty.
No i w takim krotkim podsumowaniu dzialalnosci biznesowej naszych specow od logistyki to w widac ze ich doswiadczenie ma realne przelozenie na niekonczace sie pasmo sukcesow we wszystkim :)
  • 14
  • Odpowiedz
20 letnie doswiadczenie w brazy okolo motoryzacyjnej.


@Nightshift_: Przypominam, że ten specjalista od branży moto zapłacił za wymianę chłodnicy w skuterze, który fabrycznie nie ma chłodnicy, bo silnik chłodzony jest powietrzem. Khmerski mechanik z kraju 3 świata oszukał wybitnego eksperta z Europy ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
sa ogromne mozliwosci biznesowe a co sie z tym wiaze sa pieniadze.


@Nightshift_: Najlepsze, że oni wszyscy to sobie wmówili albo wmawiają, tymi słynnymi manifestacjami. To jak jakiś element z sekty, w który wierzą i nie wolno zaprzeczyć, bo wylatujesz z sekty.
Problem jest taki, że nie ma nawet jednego przykładu powodzenia, udanego biznesu. Nawet pawłowe kiełbasy to taki tam rzemieślniczy przykład, który prawdopodobnie miałby takie same szanse albo i większe
  • Odpowiedz
@wariat-z-choroszczy: W tej części świata skutery chłodne cieczą to rzadkość. Tanie skutery są tanie nie bez powodu. Chłodzenie to jeden z powodów dla których nowe skutery są w Azji są o 1/3 tańsze niż w Europie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

No ale takich rzeczy nie trzeba tłumaczyć komuś kto przepracował 20 lat w branży moto
  • Odpowiedz