Wpis z mikrobloga

@innv: w CV to nie problem. Gorzej jak masz specjalne formularze aplikacyjne, gdzie nie masz możliwości nic dopisać, a jedną z wybranych opcji musisz wybrać ;)
  • Odpowiedz
@isomalta: biegły poziom to jak umiesz odpowiedzieć na pytanie rekrutera "skoro jest pan biegły, to co robi w Excelu sekwencja shift+f3, ctrl+f8? I teraz to samo w Wordzie. "
  • Odpowiedz
@frytex2: pomyliłeś dwa tematy chyba :-D na szczęście nie spotkałam się, żeby w formularzach aplikacyjnych było mało opcji wyboru stopnia zaawansowania programów ;) pytałam o worda/excela, bo różnie pracodawcy interpretują zaawansowanie i pewnie w zależności od stanowiska :)
  • Odpowiedz
@isomalta: Pracując w hurtowni jak ja bazujemy przede wszystkim na cennikach w Excelu.

Sama musisz go dopasować do konkretnego klienta, bo to własnie ten klient ma konkretny rabat.

Nie powiem Ci dokładnie jak bardzo zaawansowana musi być ta biegłość w ms office ale powiem Ci że nie musisz tworzyć obrazów kolorując konkretną komórkę.

@unstyle: dziś będzie dodane znalezisko na ten temat.
  • Odpowiedz
na górze wspisu, najedź na niego myszką i koło plsów pojawi się "ulubione"


@k__d: Ale to działa tylko dla głównego wpisu, komentarza nie można polubić :P
  • Odpowiedz
@slava: można dodać go do ulubionych a potem dać plusa wybranym komentarzom - będziesz wiedział dlaczego dodałeś. Albo na gwiazdkę i do zakładek :P
  • Odpowiedz