Wpis z mikrobloga

Państwo z kartonu w wydaniu niemieckim:

- Nożownik z Mannheim przybył do Niemiec w 2013 roku. W 2014 roku odrzucono jego wniosek o azyl
- Przez 10 ostatnich lat państwo niemieckie nie zdołało go deportować
- W międzyczasie w 2017 roku poślubił obywatelkę Niemiec i spłodził z nią dziecko. Dzięki temu udało mu się uzyskać zezwolenie na pobyt tymczasowy
- od 2020 roku zmienił mocno swój wygląd, a w sieci udostępniał treści od talibów

#niemcy #imigranci
  • 12
  • Odpowiedz
@waro: Wygląda trochę jakby zradykalizował się dopiero w Niemczech. Co ci Niemcy musieli mu zrobić, żeby taki się stał? ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
Państwo z kartonu w wydaniu niemieckim:


@waro: Ale go złapali i osądzą. Nasz żołnierz leży w stanie ciężkim w szpitalu a nasi nożownika nie złapali bo im mur przeszkadzał
  • Odpowiedz
@waro no to ciekawy jestem wyroku jak się nasz inżynier ze wschodu wyliże.
Bombelek bez taty, żona też będzie przecież tęsknić i zapewniać, że on tak tylko się wygłupił bo za dużo kebaba się objadł.
Ja go nie żałuję, ale jak mu sędzia dowali 70h prac spolecznych to się chłop nie pozbiera.
  • Odpowiedz
@waro: Niemcy - kraj gdzie potrafią gangsterów z Bremy czy Berlina deportować do Afganistanu, a ci potem sobie wracają ciężarówką między paletami i rzucają słowo azyl, a urzędniczka ma mokro w gaciach i przyznaje takowy ( ͡° ͜ʖ ͡°) I cyk znowu fotki w Lamborghini z Rolexem na łapie na instagramie, zamiast na ośle na pustyni w podartych sandałach ( ͡ ͜ʖ ͡
  • Odpowiedz
@bidzej

>no to ciekawy jestem wyroku jak się nasz inżynier ze wschodu wyliże.


@obywatel_z: zaraz mu wlepią chorobę psychiczną i cyk, pora na CSa.


Niepoczytalność musieli by jeszcze potwierdzić biegli co nie jest wcale wykluczone.
Istnieje też wiele innych okoliczności łagodzących które Sąd może wziąć pod uwagę jeśli występowały np. wczesniejszą niekaralność, prowadzenie nienagannego trybu życia, sytuację zdrowotną i rodzinną. Na nagraniu nie widać też kto zaczął bójkę co jest również