Wpis z mikrobloga

Przegląd samochodu na Nurburgringu zaliczony!

Czy nie powinni od razu wbijać pieczątkę do dowodu? skoro ktoś przejechał okrążenie to chyba znaczy, że ma działające hamulce i zawieszenie, he?
Zgodziłbym się na te 200 zł opłaty na SKP gdyby można było w te cenie zaliczyć badanie przez przejazd po Ringu ;]

#nurburgring #motoryzacja
SpalaczBenzyny - Przegląd samochodu na Nurburgringu zaliczony!

Czy nie powinni od ra...

źródło: page_27976204-53592705f14337f1a3638a26f0168448

Pobierz
  • 30
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@grzes_wu: tempo na około 8:40 BTG, na stoperze 8:46 przez spowolnienia,
ale to takie przejazdy szkolno-treningowe były, bez nastawienia jazdy na czas
mój rekord z poprzednich jazd 8:34 BTG i chciałbym poprawić
  • Odpowiedz
@jurek-gagarin: w weekendy faktycznie nie ma sensu się napinać na jazdę na czas ale w dni tygodnia wieczorami to już tam nawet można trafić zupełnie czystą jazdę gdy na tyle mało aut i sprawne przepuszczanie, że nie wpływa to na czas albo jakoś tam symbolicznie 1-2 sek. na całym kółku

@Palladyn400 pakuj, wsiadaj i jedź, tak trzeba zacząć! ;) co potem pomyśli się pośmiej ;)
  • Odpowiedz
@mangoloko no hamulce to niekończąca się opowieść,

tak, przegrzewają się, u mnie problem taki, że jak się przegrzewają to zaczynają mocno wibrować, hamują dalej ale z czasem słabiej, generalnie problematyczne to na tych długich dużych hamowaniach, na takich krótkich mocnych to nie,

teraz tarcze mam 345 mm zamiast 320 mm bo w tym A4 można same tarcze zmienić na większe bez zmiany zacisku (jarzmo się zmienia),
czyli mam tarcze jak z Audi S4 tej
  • Odpowiedz
@cwlmod: no trochę byłem, teraz to mi o wiele łatwiej bo brat wyemigrował w tamte strony więc jedzie się do niego w odwiedziny i na Ring przy okazji, albo odwrotnie ;]

teraz tylko 5 przejazdów, dopiero na 17:00 byłem przy torze a czynny był do 19:00 i tyle zdążyłem,

opony to te Conti 7,
generalnie pozytywnie choć właśnie widać, że troszkę się szybciej zużywają jak i ścianki miększe (mocniej
  • Odpowiedz
@grzes_wu: dzięki!
2.0 TFSI seryjny w wersji 211 KM choć na hamowni wyszło 236 KM (tak je robią, że są trochę mocniejsze),
sam nic nie tuningowałem

to ten słynny co przepala najwięcej oleju :D
mój już po remoncie i ma tłoki "te poprawione" ;]
  • Odpowiedz
@SpalaczBenzyny: Wczoraj na modlinie jeździłem i ten moje conti się już tak nie zmasakrowały (ale się przegrzewały po 2 szybkich kółkach). Zastanawiam się czy bawić się w reklamację (jeśli pamiętasz mój problem) i kupić ps4s
  • Odpowiedz
@cwlmod: pamiętam co pisałeś po Łodzi za pierwszym razem,
mi się wydaje, że tam tęż było za zimno i może przez to się tak zjechały,
a jak drugim razem byłeś, o ile pamiętam, to na tyle miałeś Conti7, to już było OK?

nie wiem jak Conti podchodzi do takich reklamacji,
można zacząć po prostu od "zapytania" jak oni polecają tę oponę użytkować ma track day,
bo oni to zawsze mogę
  • Odpowiedz
@SpalaczBenzyny: Było 17 stopni, więc idealna temperatura. Tak, na tyle nic się z nimi nie działo, choć widoczne są ślady ścierania. To mi oczywiście nie przeszkadza, bo dobrze trzymają.

Nawiazałem kontakt z conti i mają je wysłać do niemiec na prześwietlenie. Pojechałem wczoraj na nich jeszcze raz żeby potwierdzić zużycie. Po robocie zejdę do auta je umyć i napompować opony to dokładnie przyjrzę się jak wygląda bieżnik. Na pewno nie
  • Odpowiedz
@trzaichlac69: płyn Motul RBF600
choć tam na początku jeździłem na zwykłym VAG i nie było żadnych przygód,
wymieniam tak powiedzmy, że jeżeli jadę na tor i płyn ma mniej niż 1,5 roku to nie wymienię na nowy, jak ma więcej to wymieniam,

z olejem podobnie, przed wyjazdem na tor oceniam czy wymienić olej, teraz akurat i tak mi się zgrało z okresową wymianą po roku,
gdybym miał olej z np. października i jechał na Ring w maju to też bym wymienił
  • Odpowiedz
@SpalaczBenzyny: BTW Ja zmieniam olej regularnie co 10k. Przed ringiem zrobię wymianę po 9k (bo nie chce tego robić w niemczech) i oddam na sprawdzenie na kanale R2D.

CIekawe co wyjdzie po mojej jeździe torowej i trzymaniu oleju na torze w zakresie 110-120 stopni
  • Odpowiedz