Wpis z mikrobloga

Na co byłoby warto się teraz przebranżowić w ramach IT? Jestem programistą ze stosunkowo niedługim stażem (mid), ale niepokoi mnie to, że od lutego praktycznie nie mam pozytywnego odzewu w szukaniu nowej pracy (raz tylko byłem niedaleki przyjęcia), więc jeśli mnie kiedyś zwolnią, może być kicha, zwłaszcza że nie mam studiów kierunkowych ani nawet inżynierskich. Inna sprawa, że czuję się wypalony, mam z tego coraz mniej satysfakcji i wiem na pewno, że i tak np. za 10 lat, a może i za 2-3 lata, się w tym nie widzę, o ile nie trafię na jakieś fajne stanowisko z niewielkim obłożeniem pracą, bardzo dobrą kasą (która mnie zatrzyma), zdalnym trybem i najlepiej niepełnym etatem. Niestety nie zanosi się, żebym mógł tak przebierać. Wracając do pytania: gdzie do IT mogę się w miarę pewnie przenieść (łatwość znalezienia pracy i perspektywa długiej pracy) i gdzie najlepiej doceniliby staż programisty, choć pewnie wszędzie trzeba zacząć od juniora/zera, oraz gdzie jest mało faktycznej roboty, a nie task za taskiem jak mam teraz.
#programista15k #pracait
  • 16
  • Odpowiedz
fajne stanowisko z niewielkim obłożeniem pracą, bardzo dobrą kasą (która mnie zatrzyma), zdalnym trybem i najlepiej niepełnym etatem.


@lunaexoriens: wszystko co jest wsparciem wytwarzania softu, a nie wytwarzaniem: architekt, PM/PO, XXXOps, Sec itp. W Data też można znaleźć takie stanowiska.
  • Odpowiedz
Wracając do pytania: gdzie do IT mogę się w miarę pewnie przenieść (łatwość znalezienia pracy i perspektywa długiej pracy) i gdzie najlepiej doceniliby staż programisty, choć pewnie wszędzie trzeba zacząć od juniora/zera, oraz gdzie jest mało faktycznej roboty, a nie task za taskiem jak mam teraz.


@lunaexoriens: Na tę chwilę nie ma takiej działki, przynajmniej technicznej. Branża stała się bardzo hermetyczna i nie szuka się midów, którzy chcieliby spróbować swoich sił
  • Odpowiedz
na rynku jest wystarczająca liczba osób z konkretnym doświadczeniem.