Wpis z mikrobloga

@SosieX: zawszę się zastanawiałem, oni się chłodzą sprężonym powietrzem z układu. Takie powietrze jest nasmarowane - oleiste, toc to się nie nadaje na nawiew na twarz. Chyba że mają osobny układ
  • Odpowiedz
  • 0
@SosieX Jedno piwerko to wstęp do trzech, a trzy to wstęp do dziewięciu.
Do 19 #!$%@?łem się, o 20 już miałem dyszę wtryskarki wetkniętą w dupę
Carlos krztusząc się ze śmiechu pociągnął wajchę
Gorący plastik w jelitach sprawił, że wytrzeźwiałem, reszty nie pamiętam...
  • Odpowiedz
oni się chłodzą sprężonym powietrzem z układu. Takie powietrze jest nasmarowane - oleiste


@lifififi: przecież tam są filtry, które to wyłapują. Poza tym, tam nie mają kompresorów z ali za 50$. Oj Mirku ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@panmimoskok: @bazylo dobra bo jak zwykle się #!$%@? znacie a madrzycie.

To co używają kierowcy nazywa się: Exair Air Amplifier. Wykorzystuje efekt Coandy zasysając dużą objętość powierza z atmosfery przy udziale niewielkiej ilości sprężonego powietrza z kompresora, które oczywiście jest smarowane przez zespół przygotowania powietrza.

Jak wymyślisz i zrobisz filtr co ci tłuste powierzę oczyści ze smaru to zarobisz kupę hajsu - chociaż w sumie nie bo to nie ma sensu:
lifififi - @panmimoskok: @bazylo dobra bo jak zwykle się #!$%@? znacie a madrzycie.

...

źródło: super_af

Pobierz
  • Odpowiedz
chociaż w sumie nie bo to nie ma sensu: sprężone powietrze musi być smarowane ZWŁASZCZA w układach za kupę siana

@lifififi: no i jest nasmarowane w układzie, ale w na wylocie już masz czyste powietrze.

bo jak zwykle się #!$%@? znacie a madrzycie

@lifififi: No i po co ten nerwy.

Jak wymyślisz i zrobisz filtr co ci tłuste powierzę oczyści ze smaru

@lifififi: Właśnie po to wymyślili separatory oleju(
  • Odpowiedz