Wpis z mikrobloga

@areo12: zią może Tbi są dobre nie znam się ale jeden alfiarz od brer już mi powiedział żebym za darmo beznyniaka w alfie nie brał.
  • Odpowiedz
O ja wale. Ale ceny wywalilo. Dwa lata temu za ta cene sprzedawalem 3 letniego Seata Leona z 30k przebiegiem, z full wyposazeniem ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@TomdeX 1.75 TBI to w Brerze tylko ostatnie 2 lata produkcji i to mała ilość sztuk, więc to trochę taki rodzynek, ale nie za 80k. Ale należy pamiętać, że Brera w 1.75 była tylko w FWD i to ta starsza wersja silnika 200KM na żeliwnym bloku w dodatku brera jest ciężka jak słoń. Za 80k to można kupić zadbana Giuliette QV lub Veloce z nowym aluminiowym 1.75 rodem z Alfy 4c
  • Odpowiedz
  • 0
@areo12 do jazdy? Oczywiście 2.4, pięć cylindrów robi robotę
2.0 to trochę bardziej udana konstrukcja, o wiele więcej miejsca pod maską więc serwis dużo dużo łatwiejszy
  • Odpowiedz
@areo12 1.75 w Brerze to nie jest popularny silnik ale za to zdecydowanie lepszy niż JTS z uwagi na oddawana moc oraz trwałość. W tej kasie znajdziesz Giuliette QV z końca produkcji z tym silnikiem w świetnym stanie. 6.0 do setki przy skrzyni TCT robi robotę.
  • Odpowiedz
Realne ceny brery to 20-40k za tyle te auta sie sprzedają, oglądałem w zeszłym roku 6 każda ma swoje mankamenty, głównie korozja, wycieki, zużycie od przebiegu, poza tym aut jest 20 000, mało części używanych, tylne parujące lampy nowe już niedostępne a używki po 1000zł sztuka ( ͡º ͜ʖ͡º) Jak nie masz parcia bierz po prostu 159 prowadzi sie równie dobrze jest tańsza i masz od groma
  • Odpowiedz
Ceny takie jak na zachodzie. Czy z kosmosu? Nie powiedziałbym. Brery z tym silnikiem wyprodukowano zaledwie ok. 1300 sztuk. Dodatkowo ta grafitowa to ultra rzadka wersja Italia Independent. Nie ma sensu porównywanie Brery do Giulii. Brera to być może ostatnie coupe Alfy i ponadczasowy design, który nawet po 20 latach od premiery przyciąga wzrok na ulicy. Według mnie to przyszły klasyk. Jako dowód polecam zdanie tego kolekcjonera egzotycznych aut z Dubaju (gość
  • Odpowiedz