@biaukowe: używki w dobrym stanie po 100k, nówki po trochę więcej @Kauabang: Honda Civic X w wersji hatchback @Cycu2701: Ja ci mogę powiedzieć, że jeżdząc nowszą wersją (bo teraz już wyszła 11 generacja civiców) to auto jest fenomenalne, full hybryda, masa bajerów jak jakieś czujniki martwego punktu, małe zużycie benzyny (w trasie po autostradach zwykle 5.7l/100), ale brałbym hatchbacka bardziej niż sedana, bo te sedany są naprawde długie, i
@biaukowe 2 lata temu ok. 95k jak to @Ulyssos napisał, pracując w januszexie XD @Cycu2701: tylko automat, poprzedniego civica też miałem w CVT i bardzo mi się podoba ta skrzynia. W hatchbacku tyle miejsca w bagażniku i na tylnich siedzeniach że ja #!$%@? ( ͡°͜ʖ͡°) Spalanie między 6.4 a 7.2 mi zawsze wychodzi, ale lubię se wcisnąć gazu żeby szybko przyspieszyć, a da się zejść
Jakieś dwa lata temu przeczytałem na mirko wpis o skręcie jądra, jakiś mirek opisywał. I od tego czasu mam to w głowie i jak np. układam się do spania, to zawsze zwracam uwagę, żeby nie wykonać jakichś dziwnych ruchów, żeby się nie przekręciło.
@MercedesBenizPolska: tzn domyślam się tego dowcipu ale możesz wyjaśnić :)?
@Kauabang: Honda Civic X w wersji hatchback
@Cycu2701: Ja ci mogę powiedzieć, że jeżdząc nowszą wersją (bo teraz już wyszła 11 generacja civiców) to auto jest fenomenalne, full hybryda, masa bajerów jak jakieś czujniki martwego punktu, małe zużycie benzyny (w trasie po autostradach zwykle 5.7l/100), ale brałbym hatchbacka bardziej niż sedana, bo te sedany są naprawde długie, i
Przeglądałem oferty to X za jakieś 80-85k
#zalesie
@Cycu2701: tylko automat, poprzedniego civica też miałem w CVT i bardzo mi się podoba ta skrzynia. W hatchbacku tyle miejsca w bagażniku i na tylnich siedzeniach że ja #!$%@? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Spalanie między 6.4 a 7.2 mi zawsze wychodzi, ale lubię se wcisnąć gazu żeby szybko przyspieszyć, a da się zejść