Wpis z mikrobloga

Jak jest z tym nowym fabrycznym LPG w Renault/Dacia, zrobił ktoś większe przebiegi, są jakieś problemy z LPG?

#renault #dacia #motoryzacja #pytanie

Fabryczne LPG w Renault Clio/Captur/Dacia jest:

  • Super, tankujesz paliwo za 3 zł i oszczędzasz 79.5% (31)
  • Nieopłacalne, silnik pada wcześniej i tracisz 5.1% (2)
  • Bierz elektryka - więcej zaoszczędzisz 2.6% (1)
  • Kup używanego dizla a reszte przepij 12.8% (5)

Oddanych głosów: 39

  • 7
  • Odpowiedz
@sztywnygosc: Kolega kupił nowego Dustera 2014 z 1.6, dzisiaj ma ponad 200 tys. km, z silnikiem żadnych problemów, instalacja Landi Renzo, raz mu padł wtrysk od gazu, raz zawór na butli, naprawy groszowe, bo nabył te części używane.

Raz przepustnicę wymieniał przy 180 tys. km.
Teraz minęło 10 lat od montażu instalacji, więc wywalił całą instalację Landi, a zamontował jakąś polską nową, bo i tak trzeba było butlę od nowa legalizować.
  • Odpowiedz
  • 0
Znalazłem takie info:
https://francuskie.pl/jak-wytrzymaly-jest-silnik-1-0-tce-dacia-duster-z-przebiegiem-prawie-300-tys-km/
Silnik jest relatywnie młody, takie przebiegi nie są częste a narracja w internecie jest taka że po 100tys km to już będą złomy. Tymczasem takie ogłoszenia pokazuj że jednak nie do końca – poza tym wykorzystanie flotowe i taki przebieg (700 dni po przeszło 400km !!) w relatywnie dużym samochodzie(to nie Sandero ani Clio, gdzie silnik ma znacznie lżej) może wskazywać na: zmianę oleju co 30tys a nie
  • Odpowiedz