Wpis z mikrobloga

@error666: przekladnia, tuleje mocowania przekładni, drążki, końcówki, sworzeń, wahacz, sanki, w skrajnych sytuacjach nawet jakieś przegnite podłużnice

Wszystko może tak pukać.

Żeby to znaleźć to jie film, tylko trzeba macać co sie rusza, albo słuchać (najlepiej stetoskopem)
  • Odpowiedz
  • 0
@hellfirehe: drążki brak luzu, wahacz nowy ze sworzniem. Nic nie jest przegnite. Czyli zostaje przekładnia. Dodam że na nierównościach (kostka brukowa) zgrzyta konkretnie, jakby coś było poluzowane.
  • Odpowiedz
Czyli zostaje przekładnia.


@error666: zostaje jeszcze drążek kierowniczy, który jest częstym źródłem takich sutków.
Maglownicę do pewnego stopnia udaje się sprawdzić jeśli jest dostępna śruba do dociśnięcia listwy - dokręć ją nawet trochę za mocno i zobacz czy przestanie stukać. Jak przestanie to maglownica do regeneracji.
Jak bez zmian to będzie drążek.

Żeby zdiagnozować drążek trzeba zsunąć osłonę drążka w stronę końcówki i wtedy można włożyć rękę i sprawdzić czy kulka
  • Odpowiedz