Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Hejo,
Szukam pracy jako grafik lub powiązanej z grafiką. Mam imo dobre portfolio - nawet może jak na mida, ale oczywiście składam tylko na najniższe stanowiska. Nie mam doświadczenia agencyjnego, ani żadnego, którego mogę potwierdzić dokumentem.
Robiłem drobne zlecenia na loga, wizytówki, banery, jakieś ilustracje, a nawet rendery produktów. Całkiem dobrze ogarniam dużo programów graficznych 2 i 3d. Na studiach dodatkowo miałem praktyki z grafiki, ale też bez papierka... jakoś od kilku miesięcy robię te drobne zlecenia po pracy biurowej (nie w zawodzie grafika).

Ostatnio zadzwoniły do mnie dwie niewielkie firmy i zaprosiły na rozmowę - spodobało im się moje portfolio, ale tez podkreślili kwestię mojego doświadczenia - ten freelancing (co trochę może za dużo powiedziane, bo robiłem to po godzinach). Oczywiście naprostowałem, że to była moja dodatkowa praca, a nie taka na pełen wymiar.

Teraz tak myślę, że może będą chcieli jakiegoś potwierdzenia, że faktycznie robiłem te zlecenia? Nie każda moja praca ze zlecenia jest w portfolio, bo nie każda była imo tak interesująca i wyciskająca moje umiejętności. Część z tych moich prac jest "wymyślonych", ale za to mogłem tam pokazać moją umiejętność wizualizacji 3d, animacji, projektowania 2d.

Ale też chciałem napisać o tym freelancingu, żeby nie było, ze nic w tym kierunku nie robiłem i nie zdobywałem jakiegoś doświadczenia... Mieliście przypadek, że chcieli referencji? Szczerze mówiąc nie chciałbym prosić o kontakt byłych klientów .

Chociaż w cześci ofert na grafika nie ma mowy nawet o doświadczeniu..
#grafika #grafikakomputerowa #praca #pracbaza



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Nighthuntero
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach