Aktywne Wpisy

pciem +168
Mój sąsiad daje lekcje p----------o puzonu od 9 do 18. Codziennie. Jestem na skraju załamania.
Mirki, ja już nie daję rady. Nie wiem, komu podpadłem w poprzednim życiu, ale chyba komuś bardzo, bo teraz odpokutowuję w dźwiękowym piekle. Studiuję chemię, mam sesję, próbuję wbić do łba jakieś chore mechanizmy reakcji, a co robi mój sąsiad? Prowadzi puzonowe tortury w trybie full-time.
Od 10 do 18. A czasem już od 9, jak się dobrze rozpędzi.
Mirki, ja już nie daję rady. Nie wiem, komu podpadłem w poprzednim życiu, ale chyba komuś bardzo, bo teraz odpokutowuję w dźwiękowym piekle. Studiuję chemię, mam sesję, próbuję wbić do łba jakieś chore mechanizmy reakcji, a co robi mój sąsiad? Prowadzi puzonowe tortury w trybie full-time.
Od 10 do 18. A czasem już od 9, jak się dobrze rozpędzi.

KapitanTorpedal +54

Jutro ranoo ląduje w Waszym pieknym miejscie moj kolega z USA ze swoja zona. Odbierac. Amerykanin z krwi i kosci. ~60 lat. Nie mowi po polsku. Nocuja w hotelu na Rzezniczej. Jako, ze odbieral ich bede dopiero we wtorek popoludniu chcilabym im zapewnic jakies atrakcje i dac polecajki jakies, zeby im ta doba jakos zleciala.
Tez jestem stary (chociaz nie az tak) i specjalnie nie wiem co im polecic.
Narazie mam takie dosc oczywiste rzeczy:
- Panorama Raclawicka
- Rynek Glowny
- Kolejkowo
- Na wyspie Slodowej cos sie juz dzieje? Mozna wieczorem sobie siasc i spic browarka?
Prosze tez o jakies rekomendacje i polecjaki co do knajp. Ale...
Raczej polskie i tradycyjne jedzenie. Bo egzotyki maja u siebie sporo.
Chcieliby zjesc tradycyjnego paczka,
fajne sniadanko - z tym,dinette i charlotte raczej odpada
Z gory dziekuje za pomoc.
@bigger2: można jak najbardziej, o ile nie będzie przeszkadzać armia studentów i licealistów, którzy także tam będą. Niezależnie od dnia tygodnia
jeszcze jest podziemny pks na wroclavi ale czy to jakaś atrakcja chyba nie?