Wpis z mikrobloga

Jak znaleźć dziewczynę? Dla ułatwienia dodam, że praca i studia odpadają.

Trochę o mnie: lvl 22 (prawie 23), pracuję w tygodniu (w biurze jeśli to ma znaczenie) a w weekendy studiuję. Z charakteru raczej nieśmiały, nie lubię być w centrum uwagi. Ciężko mi nawiązywać nowe znajomości. Znajomych za bardzo nie mam. Znaczy kiedyś miałem, ale wszystko się rozsypało wraz z końcem szkoły, znajomi rozjechali się po kraju i świecie i kontakt się urwał. Na studiach ciężko mi było kogoś poznać, większość to osoby starsze ode mnie o kilka lat, majce swoje życie i znajomych. Udało mi się dorobić aż jednego kolegi, który zrezygnował po pierwszym semestrze i kontakt przepadł. Z resztą osób jestem na „cześć”. Inna sprawa, że studia się kończą i za rok w lutym będzie po wszystkim.

Poza pracą i studia nie mam zbytnio zainteresowań. Czasami w coś pogram, czasami gdzieś wyjdę i to na tyle. Mam w planach zacząć ponownie jeździć na rowerze, ale nie wiem czy mi to pomoże w znalezieniu dziewczyny.

Próbowałem swojego szczęścia na Tinderze i Fb randki. Na tym pierwszym dostałem kilkanaście polubień, kilka par, ale żadna z dziewczyn nie odpisała, a nie napisałem nic złego czy obrażającego. Na tym drugi poszło mi trochę lepiej bo nie dość, że dostałem kilka polubień to z dwiema udało mi się wymienić profilami na Fb. Z jedną udało mi się spotkać nawet na żywo (zwykły spacer). Moim zdaniem jak na pierwsze spotkanie z dziewczyną w życiu poszło całkiem nieźle, nawet się trochę pośmialiśmy z siebie. Niestety to chyba nie to bo panna przestała się odzywać po tym spotkaniu (ale wiadomość odczytała). Z drugą nie udało mi się spotkać, po prostu z dnia na dzień przestała się odzywać i odpisywać na wiadomości.