Aktywne Wpisy
restofme +432
Napisałem ten komentarz pod znaleziskiem 44-latek spędził niemal dobę na SOR-ze. Był po udarze i trafił na laryngologię.
Ktoś zasugerował że dobrze go tu wrzucić.
To ja coś z życia. Historia taka jak tu. Udar SOR itp. Długo będzie ale mam nadzieję że coś wniosę.
Jak się ogarnąłem to przez moment pisałem coś na Mirko
Chce Wam opowiedzieć swoją historię trochę terapeutycznie a trochę Wam ku przestrodze.
Nie chce pisać o szpitalach,
Ktoś zasugerował że dobrze go tu wrzucić.
To ja coś z życia. Historia taka jak tu. Udar SOR itp. Długo będzie ale mam nadzieję że coś wniosę.
Jak się ogarnąłem to przez moment pisałem coś na Mirko
Chce Wam opowiedzieć swoją historię trochę terapeutycznie a trochę Wam ku przestrodze.
Nie chce pisać o szpitalach,
Dawul +117
Silnik to 1.4 8v (TU3JP) więc chyba jest dość prosty.
Planuje zdjąć głowice i zawieźć ją do sprawdzenia, planowania. Jeśli będzie okej to założyłbym nową uszczelkę, nowy rozrząd (tutaj będę miał na pewno problem) lub stary, bo ten który mam ma dwa lata.
Jeszcze nowe oringi tulei, które też ponoć szlag trafia.
Naprawa może być rozciągnięta w czasie bo mam inny wóz.
Myślicie że git pomysł? Trudna robota ?
#mechanikasamochodowa #samochody #motoryzacja
ale generalnie nie ma tam jakichś trudnych mechanicznie rzeczy, tylko jest trochę takich które mogą pójść nie tak i wtedy robi się trudno ( na przykład #!$%@? śrub od kolektora i takie tam )
żeby to było dobrze to tak po krótce:
każdą uszczelkę rozebrałeś przy okazji tej roboty to daje się nową, czyli komplet pod kolektory,
jak robiłem upg w landzie jednym moim, to tak spojrzałem i mówię nie ma opcji nic się nie odkręci xD a poszły wszystkie bez problemu
na pewno dobrze je spsikać i zostawić na parę godzin żeby się 'przeżarły', a indukcja / palnik to już cód miód
jak by coś takiego się
Bez tulejowania bloku nie składaj tego.
Trzeba wyjechać wtedy z całym silnikiem.