Dostałem powiadomienie, że proces produkcyjny zamówionej przeze mnie ciężarówki zacznie się w maju, i prawdopodobnie 3-4 miesiące i będzie gotowa do odbioru :)
W międzyczasie dokańczam uzyskiwać stosowne pozwolenia, aby moja obecna firma mogła rozszerzyć działalność o gałąź transportową.
Zrobiłem sobie porównanie z moim daily, to nie ma co porównywać, tir to jest jednak moc: 370 vs 60 KM, 1900 vs 95 Nm, 6 vs 3 cylindry, 13 vs 1 L. Jedyne w czym Ułan będzie wygrywał z Behemotem to prędkość - na tempomacie prędkości do 120 vs ogranicznik na konia 85 km/h.
@Adamfabiarz: #!$%@? te baity o ciężarówce. O Fabii były lepsze. Jakbyś wiedział na kiedy Scania ma sloty na produkcję i ile trwa ten proces, to byłbyś bardziej wiarygodny xD Chociaż nadal mało xD
@JudzinStouner: Ja już w marcu podpisałem umowę. Jeden z plusów tego silnika oraz kabiny którą wybrałem, że są krótsze sloty niż przy topowych silnikach i topowych kabinach.
@JudzinStouner: Ja mam customowe zamówienie z odpowiednimi dodatkami, odpowiednimi zbiornikami paliwa, adblue, itd., a nie biorę auta z placu. Poza tym na placu jednym ani drugim nie było tej kabiny co ja chciałem z tym silnikiem co ja chciałem.
@Adamfabiarz starego misia na sztuczny miód nie nabierzesz. Ja dłużej w transporcie siedzę niż niektóre wykopki żyją xd usuń ten wpis i dodaj nowy z poprawionymi szczegółami. Dzisiaj na zamówienie do produkcji czeka się 6-8 tygodni. Obojętnie co by to nie było.
@JudzinStouner: Mam taką nadzieję, że będzie szybciej. Skoda, Scania jeden koncern. Może to tak zabezpieczająco powiedzieli 3-4 miesiące, a będzie szybciej. Skodę zamówiłem w styczniu, miałem odebrać w ostatnim kwartale roku, a finalnie była do odebrania już z końcem maja.
To fajnie, że długo siedzisz w transporcie. Ja biorę tego 1 tira tylko po to by raz na jakiś czas samemu pojeździć, bo to moja pasja.
@jonasz787: Jeszcze w marcu typ mówił przed podpisaniem umowy, że może się uda w 2 miesiące od podpisania, więc to by było zbieżne z tym co Ty mówisz. Pożyjemy zobaczymy, aż tak super mi się nie śpieszy, bo wszystkie papiery i tak będę mieć domknięte z początkiem maja, więc za szybko też niedobrze.
@jonasz787 Za bezszkodową jazdę przez pełen rok kalendarzowy bonus od kilkuset do nawet 2000 zł netto
@Adamfabiarz: W sumie po co CI taka ciężarówka? W jej cenie miałbyś SPOKOJNIE kilka Fabii, wszystkie na gaz, ładunek podzielisz i w sumie może wyjść taniej nawet... Tak wiem, że tu potrzebuejsz kierowców, ale wystarczy jeden i jedziecie we dwóch 100 km jednym autem, potem wracasz hulajnogą elektryczna do kolejnej Skodziny i tak kilka razy, #!$%@? że będziesz trase robił kilkarazy dłużej, ale jak tanio!
@jakno: Prowadzenie tirów to moja pasja i chętnie co jakiś czas sam poprowadzę póki jeszcze mogę (póki nie mam na głowie jeszcze zarządzanie wielkim koncernem).
@Adamfabiarz: zabiłeś mnie po prostu tym interwałem olejowym i wyborem płynu hamulcowego do ciazarowki. Poważnie pisałem - najpierw research, potem zarzutka.
@lofix: Ja żadnych zarzutek nie zrobiłem. A research zrobiony. Wymiana oleju co 45k - 50k w 13-litrowym silniku ciężarowym będzie optymalna.
A o płynie hamulcowym nie pisałem ja. Co do płynu hamulcowego to myślę, że nie będzie potrzeby, bo tam jest pneumatyka, no ale jeszcze nie zbadałem tematu, więc się nie wypowiem.
@lofix: No i co w tym podkreślonym zdaniu niezrozumiałe - jeszcze nie wiem i zrobię tak by było dobrze, czyli po tym jak sobie przypomniałem, że pneumatyczne hamulce, to raczej nie będzie trzeba wymieniać płynu hamulcowego.
@lofix Przebiegi 45k - 50k km będzie robiło w 4,5 - 6 miesięcy. Ten interwał obsługi Scanii co 90k km, to można sobie o kant dupy potłuc. To tak jak interwały osobówek VAG
W międzyczasie dokańczam uzyskiwać stosowne pozwolenia, aby moja obecna firma mogła rozszerzyć działalność o gałąź transportową.
Zrobiłem sobie porównanie z moim daily, to nie ma co porównywać, tir to jest jednak moc: 370 vs 60 KM, 1900 vs 95 Nm, 6 vs 3 cylindry, 13 vs 1 L. Jedyne w czym Ułan będzie wygrywał z Behemotem to prędkość - na tempomacie prędkości do 120 vs ogranicznik na konia 85 km/h.
#transport #scania #zycietruckera #bekaztransa #firma #biznes #samochody #ciezarowki #fabia #chwalesie
To fajnie, że długo siedzisz w transporcie. Ja biorę tego 1 tira tylko po to by raz na jakiś czas samemu pojeździć, bo to moja pasja.
@jonasz787 Za bezszkodową jazdę przez pełen rok kalendarzowy bonus od kilkuset do nawet 2000 zł netto
@Adamfabiarz: Zmarłem
Jak już robisz zarzutkę to chociaż zrób przedtem jakikolwiek research.
Poważnie pisałem - najpierw research, potem zarzutka.
A o płynie hamulcowym nie pisałem ja. Co do płynu hamulcowego to myślę, że nie będzie potrzeby, bo tam jest pneumatyka, no ale jeszcze nie zbadałem tematu, więc się nie wypowiem.
@lofix Przebiegi 45k - 50k km będzie robiło w 4,5 - 6 miesięcy. Ten interwał obsługi Scanii co 90k km, to można sobie o kant dupy potłuc. To tak jak interwały osobówek VAG