Aktywne Wpisy
mirko_anonim +7
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Uwielbiam tych bajkopisarzy #programista15k.
Twierdzą że zarabiają po 30k, a jak ich zapytasz o podróże, to okazuje się, że najdalej byli u ciotki na Śląsku xd
Tak się składa, że pracuje w dobrym it i mogę powiedzieć, że zagraniczne wakacje dwa razy w roku to raczej norma.
Najczęstsze kierunki to Włochy, Portugalia,hiszpania, a dalej to Chiny, Japonia i Ameryka.
Nie liczę kilkudniowych krajowych wypadów, bo weekend w spa
Uwielbiam tych bajkopisarzy #programista15k.
Twierdzą że zarabiają po 30k, a jak ich zapytasz o podróże, to okazuje się, że najdalej byli u ciotki na Śląsku xd
Tak się składa, że pracuje w dobrym it i mogę powiedzieć, że zagraniczne wakacje dwa razy w roku to raczej norma.
Najczęstsze kierunki to Włochy, Portugalia,hiszpania, a dalej to Chiny, Japonia i Ameryka.
Nie liczę kilkudniowych krajowych wypadów, bo weekend w spa
InnyWymiar90 +39
Na nocnej nikt nie zauważy
Tym razem Y RWD i E-3008 na dystansie 550 km. Czas czy ładowania nieistotne, bo była odmienna "taktyka".
Tesla wg kompa 19.1 kWh/100
Peugeota wg kompa 21.2 kWh/100
Tylko przy ładowaniu wyszło, że Tesla zużyła na tym dystansie 115 kWh, Peugeot 117 kWh.
Jazda tylko autostradowa, ciepło.
Takie straty przy ładowaniu czy tak komp oszukuje?
@kwanty?
#tesla #samochodyelektryczne
@PiotrFr: Ja się bardzo cieszę, że zaczyna być jakakolwiek konkurencja
Np tu (ale tu chodziło właśnie o wykazanie tego, korki i ogrzewanie)
Ioniq pokazywał 30.2 kWh/100 a Tesla 20.8 a na ładowarce wyszło odpowiednio 36.2 i 38.4 kWh
@wrzesien: @zibizz1 @PiotrFr Ten test można na wiele sposobów zmanipulować, widzę że tabelka jest po Francusku... więc będą w dobrym świetle przedstawiać swoje produkty...
Zwróćcie uwagę na czas ładowania: 45 minut Peugeot, 35 minut Tesla. Może być tak, że ładowanie było
@PiotrFr: Lubię pisać dużo, wyczerpująco i do spodu :) no i zwracam uwagę na detale :)
@zibizz1: Mówisz, że warto https://www.youtube.com/@OutofSpecReviews ? Gościu jest rzetelny/obiektywny czy jakiś fanboy bo na takich to mi szkoda czasu...
Problem jaki widziałem w testach które niektórzy robią to np jedno auto wyciagniete z garażu z 90% a drugie dostają na chwile z pusta baterią doładowują je i robia test, potem jadą i albo robią trase w jedną stronę albo przez cały test
To wybierz sobie kanał w dowolnym kraju i test, ale taki co obejmuje ładowanie auta a nie tylko pokazywanie wskazań komputera. Zresztą sami użytkownicy to przyznają, nawet tu. Ze 2-3 dni temu był wpis na Mirko i chyba nawet tam pisałeś.
Btw goście z obu kanałów jeżdżą Teslami (
99% ludzi nie sra kasą, więc zużycie paliwa/prądu (zwłaszcza korzystając z droższych źródeł) jest istotne
Tesla Model Y Performance - zima 33kWh/100km, lato 26kWh/100km
ładowanie fotowoltaiką +1kWh/100km (mniejsze moce, złużje auto wybudzone i wiecej zjada podczas ładowania)
W Polsce. U mnie wręcz przeciwnie, dla tych co trochę więcej jeżdżą paliwo to zbyt duży koszt i się przesiedli.