Wpis z mikrobloga

@FedoraTyrone: Hmm ostatnio robiłem rozeznanie ile kosztuje upalanie m2 na torze zgodnie z przeznaczeniem

Wklejam tylko na szybko pisane notatki:

Serwis m2 (nowego)

Wymiana oleju po dotarciu 2000km a potem co 30k lub wskazanie komputera - raczej co 15k.

Koszt wymiany hamulców przód 10.7k zł
Tył 8k (częściej niż przód przy jezdzie torowej) - przynajmniej raz na sezon

Brak wymiany oleju w skrzyni. - Lifetime

2.5k serwis po dotarciu.
Serwis zwykły
  • Odpowiedz
@FedoraTyrone widzę że cena od 355tys. Wszystko zależy od finansowania. Ale musisz mieć z 80tys na start i 5 tys co miesiąc.
Za tą kwotę wolałbym Tesle 3 Performance nowa, wyjdzie troszkę taniej a lepiej jeździ. Wydaje mi się że żeby sobie pozwalać na takie auta to trzeba zarabiać 30 tys żeby to było rozsądne.
  • Odpowiedz
  • 1
@aczutuse: co Ty piszesz, tesla nie ma podjazdu z wyglądu do M2. Jadę M2 i panny są mokre, jadę teslą i nikt ani jej nie widzi ani nie słyszy dopóki nie włączysz pierdzenia. ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@FedoraTyrone @biaukowe mam 340i, wpłata 45%, wykup 1%, 3 lata, wychodzi 6k brutto raty miesięcznie, AC/OC to jakieś 900zl na miesiąc.

Biorąc auto na dłuższy okres i robiąc większy wykup myślę że mógłbyś mieć z 3-4k raty ale wiadomo, wtedy płacisz więcej odsetek
  • Odpowiedz