Wpis z mikrobloga

  • 0
@Morales_Jose_Arcadio Wyglądalo to tak, że ja najpierw wysłałem Mirkowi kasę, bo się ogłosił tak jak ja dzisiaj. Jakis czas później ja go poprosiłem o jakieś drobne. Dzisiaj zabrakło 5e do listy na 2 urządzenia, ale już wykupiłem, bo dzisiaj support szybko zadziałał. I tak jak napisałem wyżej, już nie ma opcji przesłania kasy między użytkownikami, więc nie było tematu. Ale Ty musiałeś się zesrać.
  • Odpowiedz
  • 0
@xKeTiP Tak, może lepiej, że jej nie ma. Wyczyścili mi kiedyś tak konto. Support zwrócił kasę i uruchomili logowanie z dodatkowym kodem na maila. Do dzisiaj czasami próbują się zalogować mimo, że hasło zmieniłem. Nigdy dużo nie doładowuje, bo nie wie domo ile to podziała. A dzisiaj musiałem coś szybko obejrzeć z archiwum stąd prośba o pomoc.
  • Odpowiedz